یادداشت

پیام تسلیت مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در پی عملیات تروریستی حرم شاهچراغ

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در پیامی شهادت و مجروح شدن جمعی از زائران و هموطنان در عملیات تروریستی حرم مطهر احمد بن‌ موسی (ع) را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبرقشم به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، در ابتدای پیام تسلیت افشار فتح الهی آمده است: بار دیگر خشم دشمنان ایران اسلامی، مردم بی گناه و بی دفاع را نشانه گرفت و پس از روزها آشوب خیابانی، مردان، زنان و کودکان زائر حرم شاهچراغ را به رگبار بست.

در ادامه این پیام آمده است: این ترور کور و بزدلانه از سوی جریان تکفیری و داعشی و حامیان و مدعیان دروغین دموکراسی و حقوق بشر نشان از عجز و ناتوانی دشمنان برای درهم شکستن صف اتحاد ملت دارد و باردیگر حقانیت مردم ایران و رذالت و پستی دشمنان را به دنیا نشان داد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در این پیام می افزاید: ضمن محکوم کردن این ترورهای کور و عرض تسلیت به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری و تمام ایرانیان، باردیگر راسخ و قاطعانه اعلام می کنیم که مردم ایران برای گذر از پیچ پرفتنه و دسیسه تاریخ آماده اند و شهادت برای آنها افتخار است.

فتح الهی در پایان این پیام تسلیت برای بازماندگان این عملیات تروریستی صبر جزیل و برای شهدای این حادثه همنشینی با سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) را از درگاه خداوند متعال مسالت کرد.

به گزارش،  غروب روز چهارشنبه (چهارم آبان ۱۴۰۱) فردی مسلح با حمله به نمازگزاران در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) در شهر شیراز ۱۵ نفر از جمله چند زن و کودک را به شهادت رساند و بنا بر آخرین اعلام مسوولان استان فارس، ۲۵ نفر را مجروح کرد.

مراسم تشییع شهدای حمله تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع) در شهر شیراز صبح شنبه در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار خواهد شد و از صبح امروز پنجشنبه (پنجم آبان‌ماه) به مدت سه روز در شیراز عزای عمومی اعلام شده است.

همچنین روز شنبه هفتم آبان در استان فارس تعطیل است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا