حوادث

۱۸۰ کیلو گرم انواع مواد مخدر در قشم کشف شد

سرپرست انتظامی شهرستان قشم از کشف و ضبط ۱۸۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر و دستگیری ۳۳۶ متهم مربوط با این مواد در اجرا و برگزاری طرح‌ های پاکسازی نقاط آلوده این شهرستان مرزی از ابتدای فروردین تا پایان شهریور ۱۴۰۱ خبر داد.

سرهنگ عبدالرحیم دهقان در ششمین روز هفته فراجا اظهار داشت: در مدت یادشده با تلاش شبانه روزی مامورین پلیس ۳۶ باند سارقین در سطح این شهرستان منهدم و ۲۸۰ سارق دستگیر شده اند که نسبت به مدت مشابه در سال قبل ۱۲۰ درصد افزایش کشفیات نسبت به وقوع جرم داشته ایم.

وی ادامه داد: در ۶ ماهه اول سال جاری ۲۹۸ طرح پیشگیری از جرایم در سطح شهرستان و جزیره قشم انجام شده است.

سرپرست انتظامی شهرستان قشم توضیح داد: در مدت یادشده هفت هزار و ۲۷۶ جلد گذرنامه برای قشموندان و شهروندان این جزیره صادر شده است.

سرهنگ دهقان اضافه کرد: همچنین کشفیات انواع کالای قاچاق یک‌ میلیارد و دویست و سی پنج هزار میلیون ریال بوده است.

وی گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان شهریور ۱۴۰۱، هزار و ۷۵۵ فقره پرونده در حوزه معاونت وظیفه عمومی شهرستان قشم تشکیل شده است.

سرپرست انتظامی شهرستان قشم افزود: همچنین ۱۲ هزار و ۱۰۰ فقره پرونده مربوط به امور اتباع در حوزه های مرزی، ورود، خروج، اقامت و روادید تشکیل شده است که با تلاش دایره اتباع ۹۸۳ نفر از اتباع بیگانه غیر مجاز بدون مجوز اقامت در این شهرستان مرزی شناسایی، دستگیر و طرد شده اند.

امسال ۱۳ تا ۱۹ مهرماه به عنوان هفته فراجا نامگذاری شده و شعار مربوط به این هفته در سال جاری «پلیس خادم مردم، مردم حامی پلیس» است.

شعار روز چهارشنبه ۱۳ مهرماه و نخستین روز هفته فراجا «مرزبان خادم، مرزنشین حامی»، شعار روز پنجشنبه ۱۴ مهرماه و دومین روز هفته فراجا «پلیس ولایت مدار، ایثار و شهادت»، شعار روز جمعه ۱۵ مهرماه و سومین روز هفته فراجا «پلیس انقلابی، جامعه ایمانی» و شعار روز شنبه ۱۶ مهرماه و چهارمین روز هفته فراجا «پلیس مردمی، مشارکت اجتماعی» نامگذاری شده است.  

همچنین برای روز یکشنبه ۱۷ مهرماه و پنجمین روز هفته فراجا شعار «پلیس هوشمند، بصیرت اجتماعی» و روز دوشنبه ۱۸ مهرماه و ششمین روز هفته فراجا شعار «سرباز فداکار، جوان انقلابی» و روز سه شنبه ۱۹ مهرماه هفتمین روز هفته فراجا شعار «پلیس خدمتگذار، سرمایه اجتماعی» انتخاب شده است.  

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا