ورزشی

دومین دوره مسابقات رالی خانوادگی قشم برگزار شد

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم از برگزاری دومین رالی خانوادگی جزیره با همکاری هیات موتورسواری و اتومبیلرانی منطقه آزاد و با حضور ۲۷ خودرو و ۵۴ شرکت کننده، همزمان با جشنواره تابستانه و دهه ولایت و امامت در جزیره خبر داد.

به گزارش پایگاه خبرقشم، حجت‌الاسلام محمدسعید آخوندی، با اعلام این خبر گفت: نخستین رالی خانوادگی از مقصد شهر قشم شروع شد و در مسیر ۹۰ کیلومتری با عبور از درگهان، رمکان و برکه خلف مجداً در قشم به پایان رسید.
وی ادامه داد: در این رالی ارزیابی استعداد در نقشه‌خوانی و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی دو رکن اساسی برای تعیین برندگان بود.
به گفته، معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم در این مسابقه یک خانواده قشمی به رانندگی آقای شمس‌الدین لارکی به عنوان راننده و سرکار خانم نادیه ملاحی به عنوان نقشه خوان، به مقام نخست دست یافتند.
حجت الاسلام آخوندی خاطرنشان کرد: مقام دوم این مسابقه به صورت مشترک به آقای مهرداد کریم‌نژاد به عنوان راننده و سرکار خانم شهلا باجلانی به عنوان نقشه‌خوان و آقای مهران کریم نژاد و سرکار خانم موژان کریم نژاد اختصاص پیدا کرد.
وی یادآور شد: خانواده امیری نیز متشکل از سرکار خانم فرنوش امیر‌ی‌زاد به عنوان راننده و آقای هرمز امیری به عنوان نقشه‌خوان به مقام سوم دست پیدا کردند.
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: سومین رالی خانوادگی نیز همزمان با عید سعید غدیر خم در شهر قشم برگزار خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا