آخرین خبرهااجتماعی

«ایده بده، جایزه ببر» شهرداری درگهان

شهردار درگهان در یک اقدام هوشمندانه با فراخوان «ایده بده، جایزه ببر»، مردم را به تفکر برای ارائه ایده‌های برتر و دریافت جایزه تشویق کرده است.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم به نقل از فارس ،سید محمد کاظمی شهروبی ، اظهار داشت: شهرداری درگهان همیشه از ایده‌های برتر برای ارائه خدمات بهتر حمایت کرده و این بار هم در شرایط کرونایی حاکم بر جهان از جمله جزیره قشم، از قشموندان انتظار دارد در این مسیر، یاریگر خدمتگزاران خود باشند.

وی ادامه داد: شیوع کرونا تأثیر منفی بسیار زیادی بر حوزه اقتصادی داشته و امیدواریم مردم در این دوران که فرصت بیشتری برای اندیشیدن دارند، ایده‌های برتر خود که در حوزه‌های مختلف به آسایش و راحتی عمومی منجر می‌شود را به شهرداری درگهان ارائه کنند.

شهردار درگهان گفت: از میان ایده‌های خلاقانه‌ای که مردم از طریق خط واتس آپ شماره 0763526100 به شهرداری درگهان ارسال می‌کنند، 3 ایده برتر در حوزه‌های عمرانی، خدمات شهری، فرهنگی، آموزشی، ورزشی برای دریافت جوایز 100 میلیون ریالی انتخاب خواهند شد.

به گفته وی، قشموندان از هم اینک می‌توانند نسبت به ارائه ایده‌های برتری که با راهکار اجرایی همراه باشد را بررسی کنند و از 21 تا 31 مرداد ماه از طریق خط اعلام شده به شهرداری درگهان ارسال نمایند.

کاظمی شهروبی با بیان اینکه احتمال دارد در بین ایده‌های ارائه شده، فرصتی برای ایجاد تحول در سیستم خدمات شهرداری ایجاد شود، افزود: ما همیشه بر این باور بوده و هستیم که از اندیشه‌های برتر مردم بهره ببریم و امیدواریم با این اقدام مسیر خدمت به مردم هموارتر شود.

به گزارش فارس، مردم فهیم جزیره قشم براساس این فراخوان می‌توانند خودشان را در جایگاه شهردار درگهان قرار داده و راه مناسبی که می‌تواند منجر به تحول در ارائه خدمات و یا کسب درآمد بیشتر شود را با هدف کسب جایزه بهترین ایده به شهرداری ارائه کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا