اجتماعیاقتصادی

توسعه فرهنگی و گردشگری با مشارکت جامعه محلی/تولد ۲۴ ایده نوآورانه کسب‌ و کار در نخستین هم‌آفرینی قشم

سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم از خلق و تولد ۲۴ ایده نوآورانه در حوزه توسعه کسب و کارهای محلی و فرهنگی در نخستین هم‌آفرینی جزیره قشم خبر داد.
به گزارش پایگاه خبرقشم، حجت الاسلام سعید آخوندی با اعلام این خبر گفت: هم‌آفرینی قشم با هدف نوآوری در عرضه محصول یا خدمات گردشگری، فرهنگی و اجتماعی منطبق بر فرهنگ بومی جزیره شکل گرفته است.
وی ادامه داد: از اهداف اصلی این هم‌آفرینی، گردهمایی و تعامل گروه‌های مختلفی از شهروندان در حوزه‌های مختلف است تا بتوانند تجارب خود را با یکدیگر به اشتراک بگذراند و در توسعه جزیره قشم سهیم باشند.
به گفته حجت‌الاسلام آخوندی، هم آفرینی‌های قشم متشکل از کارگاه های آنلاین و رویدادهای حضوری محل دیدار و گفت‌وگوی جوانان بااستعداد و نخبه جزیره و تعامل با مسوولان برای اجرایی کردن ایده‌های نوآورانه است.
سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم در نخستین رویداد ۲۴ ایده نوآورانه از طرف جوانان جزیره به عرصه ظهور رسید.
وی تصریح کرد: این ایده‌ها عمدتا در راستای توسعه میراث گرانقدر صنایع دستی جزیره، خدمات گردشگری، تفریحی و اقامتی و ارتقای خدمات الکترونیک و مجازی گردشگری قرار دارند.
حجت‌الاسلام آخوندی یادآور شد: براساس دستورات رییس محترم هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، هدف نخست ما توسعه حوزه فرهنگی و گردشگری با استفاده از مشارکت فعال جامعه محلی می‌باشد و هم‌آفرینی این فرصت را فراهم می‌کند.
به گفته وی، هم‌آفرینی جزیره قشم در ابتدای راه قرار دارد و با امتداد این مسیر و برگزاری رویدادهای متوالی آینده روشنی در انتظار جزیره خواهد بود.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. همش دروغ
    توی مشهد از نزدیک می شناسمش
    اینقدر که این آدم دروغ گو هستش داداش کوچیک من دروغ نمیگه
    اهل ریا
    توی مجموعه خودش که بنام خیمه الانتظاره هیچ کاری نتونست انجام بده
    زد مال مردم رو آتیش داد و سوزوند
    مرگ بر منافق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا