ایران

جزایر قشم و کیش دو بال توسعه هرمزگان

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در نشست مشترک مدیران عامل مناطق آزاد کیش و قشم با استاندار هرمزگان تاکید کرد: جزایر قشم و کیش دو بال توسعه هرمزگان / نسخه گذر از تحریم ها با فرماندهی واحد اقتصادی در استان

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در نشست مشترک مدیران عامل مناطق آزاد کیش و قشم با استاندار هرمزگان تاکید کرد:

جزایر قشم و کیش دو بال توسعه هرمزگان / نسخه گذر از تحریم ها با فرماندهی واحد اقتصادی در استان

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به شرایط اقتصادی کنونی کشور، از دو منطقه آزاد قشم و کیش به عنوان دو بال توسعه در استان هرمزگان نام برد.

به گزارش روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم، حمید رضا مومنی در این نشست که برای نخستین بار در تاریخ تشکیل این مناطق در محل استانداری هرمزگان و با حضور جمعی از معاونان استاندار و مدیران کل استان برگزار شد، گفت: همسویی و هم افزایی پتانسیل های هرمزگان و ایجاد فرماندهی اقتصادی واحد در این استان پهناور با نگاه تعامل گرای نماینده عالی دولت در هرمزگان موجب تزریق انرژی جدیدی به چرخه اقتصادی استان و کشور شده و نسخه ای برای گذر از تحریم های پیش رو خواهد بود.

وی اعلام کرد: با هم اندیشی و همگرایی به منظور جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی با هدف توسعه فعالیت های اقتصادی باید به الگویی مناسب در بخش اشتغال پایدار و توسعه فعالیت های اقتصادی کشور تبدیل شویم.

مومنی همچنین تشکیل کمیته ای به ریاست استاندار هرمزگان به عنوان نماینده عالی دولت با حضور مدیران عامل مناطق آزاد قشم و کیش را با هدف بررسی تمام اتفاقات اقتصادی هرمزگان ضروری دانست و تاکید کرد: صنایع تولیدی استان هرمزگان و ظرفیت های فراوان نفت، گاز، شیلات، و صنایع دستی این استان می تواند به اقتصاد کل کشور کمک کند.

وی با تاکید دوباره بر اهمیت افزایش تعاملات و هماهنگی ها برای برون رفت از شرایط نابسامان اقتصادی، افزود: آماده ایم با همه توان ظرفیت های موجود منطقه آزاد قشم را برای نقش آفرینی در حوزه اقتصاد، به سمت استان سوق دهیم.

شایان ذکر است این نشست که به پیشنهاد حمید رضا مومنی در نخستین دیدار وی با فریدون همتی مطرح شده بود و با استقبال استاندار با تدبیر هرمزگان همراه شد، نشان از تعامل، وفاق، همدلی نماینده عالی دولت تدبیر و امید در استان هرمزگان با مدیران عامل مناطق آزاد قشم و کیش دارد.

استاندار هرمزگان در این نشست از ارائه برنامه ها و پیشنهادات مدیران عامل مناطق آزاد قشم و کیش برای ایفای نقش در اقتصاد کلی استان و کشور تقدیر کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا