اجتماعی

انبار دارویی قاچاق به ارزش ۱۶۳ میلیارد ریال در قشم کشف شد

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف یک انبار غیرمجاز نگهداری اقلام دارویی قاچاق به ارزش ۱۶۳ میلیارد ریال در شهرستان مرزی قشم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری خبرقشم به نقل از فرماندهی انتظامی هرمزگان، سردار علی اکبر جاویدان روز پنجشنبه اظهار کرد: کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی شهرستان قشم در ادامه طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز و مبارزه با احتکار کالا، یک انبار غیر مجاز اقلام دارویی را در این شهرستان مرزی شناسایی کردند.

وی افزود: کارکنان پلیس امنیت اقتصادی قشم با تشکیل گروهی از ماموران زبده و برجسته ضمن هماهنگی با مقام قضایی به محل یادشده اعزام و در بازدید از انبار مورد نظر پنج هزار و ۶۰۳ عدد انواع اقلام دارویی خارجی قاچاق و ۳۲۷ کارتن لوازم آرایشی و بهداشتی خارجی را کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با بیان اینکه در این رابطه پرونده ای تشکیل و به اداره تعزیرات حکومتی قشم ارسال شده است، گفت: ارزش این محموله های قاچاق کشف شده برابر اعلام نظر کارشناسان اقتصادی ۱۶۳ میلیارد ریال است.

سردار جاودان با تاکید بر جدیت پلیس در اجرای منظم و مستمر طرح های پیشگیرانه، از عموم شهروندان و مردم فهیم و قدرشناس استان هرمزگان و شهرستان مرزی قشم خواست در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیر مجاز در قالب احتکار کالا و یا تهیه و توزیع کالای قاچاق توسط افراد سود جو، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان و محتکران اقدام شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا