گردشگری رییس ستاد اجرایی خدمات سفر قشم:

تقدیر شهرداران جزیره از ستاد خدمات اجرایی خدمات سفر قشم

شهرداران جزیره قشم در نشست ویژه با رییس ستاد خدمات اجرایی سفر قشم از اقدامات انجام شده و برنامه ریزی خوب صورت گرفته جهت میزبانی از گردشگران نوروزی تقدیر کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرقشم به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، میرداد میردادی، شهردار قشم در این جلسه اظهار کرد: خدمات خوبی توسط ستاد اجرایی خدمات سفر قشم برای خدمات رسانی برنامه ریزی شده که رضایت حداکثری گردشگران را تا امروز به همراه داشته است.
وی ادامه داد: با اقدامات پیش بینی شده شاهد رضایت بسیاری از گردشگران هستیم و امیدوار هستیم که برخی مشکلات و مسائل موجود با اقدامات اجرایی و برنامه ریزی هدفمند برای سال های آینده مرتفع شود.
عبدالله سرودی، سرپرست شهرداری درگهان نیز در این جلسه گفت: میان شهرداری درگهان و ستاد اجرایی خدمات سفر قشم برای تامین نیازهای گردشگران هماهنگی خوبی صورت گرفته که جای تقدیر دارد.
وی ادامه داد: ستاد اجرایی خدمات سفر قشم اقدامات خوبی جهت تامین نیازهای اساسی مانند آب، نان و… در شهر درگهان انجام داده که موجب رضایتمندی گردشگران نوروزی شده است.
سرپرست شهرداری درگهان تصریح کرد: ایجاد ترافیک مقطعی در زمان پیک گردشگر با توجه به تمرکز مراکز تجاری درگهان در مرکز شهر، طبیعی بوده و ایجاد بحران نکرد و جای نگرانی ندارد.
در ادامه این جلسه عبدالله تشه، شهردار سوزا، بیان کرد: با تمام ظرفیت و امکانات موجود با همکاری کمیته های ستاد اجرایی خدمات سفر قشم برای خدمات رسانی تلاش شد که خوشبختانه جلب رضایت گردشگران نوروزی را به همراه داشته است.
سید مسلم هاشمی، شهردار طبل نیز در نشست گفت: با تلاش شبانه روزی صورت گرفته و همکاری شهرداری و نیروهای سازمان منطقه آزاد قشم و برنامه ریزی خوب ستاد اجرایی خدمات سفر قشم، ظاهر شهرهای جزیره برای میزبانی شایسته از گردشگران زیبا شده است.
طاها ابراهیمی، شهردار رمکان نیز در نشست ویژه شهرداران جزیره قشم با رییس ستاد اجرایی سفر قشم گفت: برنامه ریزی خوب و تلاش شبانه روزی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم، رضایت گردشگران را به همراه داشته است.
احمد رحیمی هلری، شهردار لافت نیز در این جلسه اظهار کرد: از آغاز فعالیت لافت به عنوان شهر، سازمان منطقه آزاد قشم همواره حامی و یاریگر ما بوده است.
وی ادامه داد: کمپ پارک لافت، به عنوان یکی از اقدامات عمرانی سازمان منطقه آزاد قشم در این بخش، ضمن ایجاد فضای خدماتی شایسته، موجبات نشاط مردم و رضایت گردشگران را فراهم کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا