گردشگری رییس ستاد اجرایی خدمات سفر قشم خبر داد

تشدید نظارت بر فعالیت صنوف قشم باهدف ارائه خدمات بهتر به گردشگران

رییس ستاد اجرایی خدمات سفر قشم از تشدید نظارت بر فعالیت صنوف مختلف و برخورد با واحدهای صنفی و خدماتی متخلف باهدف ارائه خدمات بهتر به گردشگران نوروزی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرقشم به نقل از سازمان منطقه آزاد قشم، افشار فتح اللهی در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر قشم، با بررسی آخرین وضعیت ورود گردشگران به این جزیره، دستورات لازم درزمینه بهبود خدمات‌رسانی به گردشگران نوروزی را صادر کرد.

وی در این جلسه خواستار تامین اقلام ضروری موردنیاز مردم قشم و گردشگران نوروزی توسط کمیته امور اصناف و تنظیم بازار ستاد سفر قشم در طول تعطیلات نوروز و همچنین پیشگیری از کمبودهای احتمالی شد.

رییس ستاد اجرایی خدمات سفر قشم تصریح کرد: برنامه‌ریزی برای افزایش نظارت بر واحدهای صنفی و مقابله با گران‌فروشی و برخورد با واحدهای صنفی یکی از اقداماتی است که می‌تواند موجب رضایتمندی گردشگران شود.

فتح‌الهی خاطرنشان کرد: ساماندهی وضعیت پارکینگ‌ها در شهرهای قشم و درگهان، برای جلوگیری از ترافیک و بهبود خدمات‌رسانی عمومی به گردشگران جزیره هم بسیار مهم و ضروری است.

وی در بخش دیگری از این جلسه، با پایش ترافیک مبادی ورود گردشگران به جزیره قشم، نکاتی را باهدف رفع مشکلات ترافیکی صادر کرد.

 در ادامه این جلسه، روسای کمیته‌های ۱۳ گانه ستاد سفر قشم هم گزارشی از آخرین اقدامات انجام‌شده برای بهبود خدمات‌رسانی به گردشگران را ارائه کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا