آخرین خبرها

قشموندانی که موفق به ثبت نام در سامانه سدف نشده اند، فرم مکتوب را تکمیل نمایند

مدیرعامل شرکت مشعل گاز قشم گفت: باتوجه به گزارش های مردمی در سطح جزیره قشم در رابطه با مشکلات شبکه اینترنت، وجود اختلال و عدم دسترسی برخی از جزیره نشینان به اینترنت، برای تسریع و تسهیل در ثبت نام و تامین و تخصیص گاز مایع، قشموندانی که تاکنون موفق به ثبت نام در سامانه سدف نشده اند؛ فرم مربوطه که توسط شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی تهیه شده است، را تکمیل و تحویل نمایندگی های مجاز توزیع گازمایع نمایند.

به گزارش پایگاه خبری خبرقشم، اسدالله رجایی با اعلام این مطلب اظهار کرد: سامانه سدف زیر نظر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران فعالیت می کند، اما این شرکت به منظور خدمتگزاری و تسهیل شرایط، نسبت به رفع مشکلات ثبت نام قشموندان اقدام کرده است.

وی تاکید کرد: شماره تلفن همراه و کارت بانکی حتما می بایست به نام سرپرست خانوار باشد و پس از انجام عملیات ثبت نام اولیه و ثبت کارت بانکی و شماره تلفن اعلامی، پیامک کلمه عبور و ثبت کارت بانکی متعلق به سرپرست خانوار برای شماره تلفن اعلامی ارسال می گردد.

وی ادامه داد: سپس اپراتور با سرپرست خانوار تماس حاصل کرده و کد مورد نظر را در اختیار اپراتور قرارداده تا ثبت نام تکمیل گردد و در نهایت پیامکی با عنوان ” سرپرست گرامی با تخصیص سوخت به شما موافقت گردید.” برای تلفن همراه سرپرست خانوار ارسال می گردد؛ که این بدان مفهوم است که دیگرهیچ مشکلی برای ثبت نام وجود نداشته و قشموندان می توانند برای دریافت سهمیه گاز مایع خویش به نمایندگی های مجاز مراجعه نمایند.

مدیرعامل شرکت مشعل گاز تصریح کرد: قسمت دوم در پایین فرم حتی الامکان توسط دهیاری یا شوراهای شهر و روستا یا بخشداری ها تکمیل گردد.

رجایی ادامه داد: به دلیل حجم بالای درخواست‌ها و همچنین افزایش سرعت عمل و عدم وقفه در امر خدمت‌رسانی به مردم شریف جزیره فقط آن دسته از افرادی که توانایی ثبت نام در سامانه سدف را ندارند فرم مذکور را پر نموده و تحویل نمایندگی های مجاز نمایند.

وی در پایان از مسئولین محلی و نهادهای مردم نهاد جزیره از جمله بخشداران، دهیاران و شوراهای اسلامی شهر و روستا درخواست نمود، شرکت مشعل گاز قشم که افتخار خدمتگذاری به مردم شریف جزیره قشم را داشته و تنها مرکز تامین کننده گاز مایع در سطح جزیره می باشد را در این امر خطیر یاری نموده و بخشی از این وظیفه را برای رفاه حال مردم عزیز به عهده بگیرند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا