آخرین خبرهااجتماعیگزارش

توزیع ۲۰ هزار ماسک در شهر درگهان قشم/ روند ضدعفونی اماکن ادامه دارد

شهردار درگهان قشم گفت: تاکنون ۲۰ هزار ماسک با هدف کمک به کاهش ابتلای مردم به ویروس کووید ۱۹ در اماکن عمومی این شهر توزیع شده است.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم به نقل از تسنیم در قشم ، سید‌محمد کاظمی‌شهرویی در خصوص آخرین اقدامات و جلوگیری از افزایش شیوع کرونا ویروس در شهر درگهان و روستاهای تابعه این شهر، اظهار داشت: توزیع 30 هزار پَد الکلی، 10 هزار جفت دستکش، یک‌هزار ژل ضدعفونی در سایزهای متفاوت، دو هزار و 500 عدد سواپ تست کرونا از دیگر اقلام اهدایی شهرداری درگهان در زمینه کمک به سلامت جامعه بوده است.

وی با اشاره به اینکه شهرداری درگهان نسبت به ضد عفونی روستاهای مجاور این شهر بنا به درخواست دهیاری‌ها اقدام کرده است، ادامه داد: 12 تب‌سنج و تعدادی اکسی‌متر ویژه تست کرونا هم با مساعدت خیران درگهان به مراکز بهداشتی اهدا شده و عملیات ضدعفونی اماکن عمومی این شهر مانند مدارس، مراکز تجاری، مساجد و پمپ‌های بنزین و گاز و دیگر اماکن عمومی نیز توسط شهرداری درگهان و نهادهای دیگر همچنان در حال انجام است.

به گفته شهردار درگهان، اقدامات انجام شده توسط نیروهای شهرداری با همکاری نیروی بسیج مقاومت سپاه، نیروی انتظامی از زمان شیوع کرونا در قشم آغاز شده و این روند همچنان ادامه دارد.

کاظمی شهرویی با تاکید بر خانه ماندن مردم بیان داشت: در زمینه انجام کمک‌های مومنانه به عنوان اقدامی که رهبر معظم انقلاب همگان را به آن سفارش فرمودند، نیروهای شهرداری و بسیج درگهان با شناسایی افراد نیازمند در این زمینه نیز اقدام کردند.

وی از درگهان به عنوان مهمترین شهر تجاری جنوب کشور نام برد و اظهار امیدواری کرد با رفع مشکل بیماری کرونا و بازگشت ایران و جهان به شرایط عادی زندگی، شاهد از سرگیری سفرهای پرشمار مردم به این شهر باشیم.

جزیره قشم با 1500 کیلومتر مربع وسعت به عنوان بزرگترین جزیره خلیج فارس در جنوب کشور واقع شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا