آخرین خبرهااخبار مهم

خط دریایی قشم به لارک دوباره راه‌اندازی شد

مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه منطقه آزاد قشم، از آغاز به کار دوباره خط دریایی بین جزایر قشم و لارک خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم به نقل از فارس، هادی نعیمیان از آغاز به کار دوباره خط دریایی بین جزایر قشم و لارک خبر داد و گفت: نخستین شناور مسیر قشم به لارک و بالعکس از امروز صبح پنجشنبه ۱۰مهر ماه سال ۱۳۹۹ کار خود را آغاز کرد.

وی افزود: تردد در مسیر این دو جزیره به صورت سه بار در هفته انجام می‌شود. دو شناور آذرخش در روزهای شنبه، دوشنبه و پنجشنبه هر هفته صبح‌ها راس ساعت ٨ مسافران را از قشم به مقصد جزیره لارک منتقل می‌کند و ساعت ۸:۳۰ دقیقه هم این جزیره را به مقصد اسکله شهید ذاکری قشم ترک خواهد کرد.

به گفته مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه منطقه آزاد قشم، شناور اختصاص یافته برای مسیر قشم به لارک عصر روزهای یاد شده راس ساعت ١۶ مسافران را از قشم به لارک برده و ساعت ۱۶:۳۰ هم مسافران این جزیره را به مقصد قشم بر می‌گرداند.

نعیمیان اضافه کرد: تردد مسافران در مسیر قشم به هرمز بعد از ظهر هر روز راس ساعت ۱۴ از اسکله شهید ذاکری قشم به مقصد هرمز انجام می‌شود و ساعت ۱۵ هم این مسیر را دوباره به سمت قشم ترک می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا