اقتصادی

خط لوله زیرماسه‌ای ۳۰۰ متری قاچاقچیان در قشم لو رفت

سرپرست فرماندهی دریابانی قشم از کشف یک خط لوله ۳۰۰ متری که برای انتقال مخفیانه سوخت از زیرماسه‌های ساحلی این جزیره توسط قاچاقچیان احداث شده بود، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرقشم به نقل از تسنیم، سرهنگ  صفر متاجی بعد از ظهر امروز در نشست مرتبط با کشفیات نیروهای تحت فرماندهی خود با بیان اینکه قاچاق سوخت کماکان در گوشه و کنار سواحل قشم به سمت آب‌های خلیج فارس ادامه دارد، اظهار داشت:‌ پلیس دریابانی قشم همواره تلاش خود را به کار گرفته تا بتواند به بهترین نحو ممکن با این پدیده مقابله لازم را داشته باشد.

وی با اشاره به شرگردهای قاچاقچیان برای مخفی ماندن از دید جامعه و پلیس برای انتقال سوخت افزود: در مورد اخیر که خط لوله به طول 30  متری قاچاقچیان توسط نیروهای دریابانی کشف شد، دریابانی با استفاده از منابع اطلاعاتی خود موفق شد این عملیات را به خوبی راهبری و اجرایی کند که منتج به کشف و خارج سازی این خط لوله از بستر ساحل شد.

بنابر این گزارش، به دلیل تفاوت عمده ارز، قاچاق فرآورده‌های سوختی از جمله بنزین و گازوییل از سواحل جنوبی و شرقی ایران به سمت آب‌های بین‌المللی در دو دهه اخیر رونق قابل توجهی یافته استٰ، از اینروست که نیروهای مقابله مستقر در سواحل از جمله دریابانی با چالش مقابله با قاچاقچیان این حوزه روبرو هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا