خانه

دیدارهای مردمی با هدف تسهیل فرآیندها و تسریع پاسخگویی برگزار می شود

معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم گفت: با هدف تسریع و افزایش شفافیت فرآیند پاسخگویی به مراجعان و تسهیل دسترسی به مدیران سازمان، دیدارهای مردمی این معاونت برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری خبرقشم، سعید اکبریان با بیان این مطلب، اظهار داشت: برگزاری جلسات حضوری و ملاقات های چهره به چهره با مردم ضمن کاهش زمان فرآیند پاسخگویی به مسائل، می تواند زمینه ساز ایجاد اعتماد اجتماعی میان ساکنان جزیره قشم باشد.
وی ادامه داد: کاهش مدت زمان رسیدگی به مطالبات مردمی، احصاء و شناسایی مشکلات موجود چهارچوب های اداری شده و اصلاح فرآیندها از مهمترین موضوعاتی است که با برگزاری دیدارهای مردمی در دستور کار قرار می گیرد.
معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم در پایان تصریح کرد: مطالبات و مشکلات ساکنان جزیره در حوزه های مختلف شهری، روستایی، طرح های عمرانی، مجوزها و غیره مهمترین موضوعاتی است که در جلسات مردمی این معاونت مورد بررسی قرار گرفته و امیدوار هستیم با همکاری مدیریت‌های مختلف، شاهد رفع مشکلات در چارچوب قوانین باشیم.
گفتنی است، دیدارهای مردمی معاونت فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم، در روزهای سه‌شنبه هر هفته با حضور مدیران مرتبط این مجموعه، برگزار می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا