اجتماعی

سرانجام پس از ۱۲ سال وقفه؛ کلنگ پارک یک هکتاری مرجان قشم به زمین زده شد

همزمان با دهه فجر؛ سرانجام کلنگ پارک مرجان قشم پس از 12 سال وقفه به زمین زده شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرقشم به نقل از فارس، همزمان با دهه فجر؛ سرانجام کلنگ پارک مرجان قشم پس از 12 سال وقفه به زمین زده شد.

شهردار قشم در آیین کلنگ‌زنی این پارک گفت: پارک مرجان با اعتبار 60 میلیارد ریال از محل درآمدهای مالیاتی در طول یک سال به بهره‌برداری خواهد رسید.

میرداد میردادی ادامه داد: مشکلات اجرایی و ناهماهنگی دستگاه‌های متولی موجب شده بود، احداث این پارک 12 سال تاخیر داشته باشد که خوشبختانه در دولت جدید این مشکلات برطرف شد.

شهردار قشم تصریح کرد: زمین این پارک توسط سازمان منطقه آزاد تخصیص داده شده و عملیات اجرایی آن توسط شهرداری قشم انجام می شود.

وی اظهار داشت: این پروژه در مساحت 10مسیر پیاده روی، پارکینگ، فضاهای خدماتی، آلاچیق، سرویس بهداشتی، فضای سبز احداث خواهد شد.

میردادی افزایش سرانه فضای سبز در شهر قشم را یکی از اولویت‌های شهرداری دانست و افزود: ایجاد فضای سبز استاندارد و مطلوب در سطح شهر موجب ایجاد محیطی آرام و امن برای شهروندان می شود.

شهردار قشم ادامه داد: از همین روی شهرداری قشم به منظور افزایش سرانه فضای سبز و ارتقای محیط شهری پروژه‌های مختلفی را در دست اجرا دارد.

کلنگ پارک مرجان قشم با حضور حجت‌الاسلام غلامرضا حاجبی امام جمعه شهرستان قشم، شیخ عبدالرحیم خطیبی امام جمعه اهل سنت، حسن ماندگاری مدیرکل حراست استانداری هرمزگان، محمد محمدحسینی تختی فرماندار قشم و جمعی از مسؤولان جزیره به زمین زده شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا