فرهنگی

تهیه و تولید مستند تصویری خاطرات رزمندگان جزیره قشم

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم از تهیه مستند تصویری خاطرات رزمندگان، جانبازان و آزادگان سرافراز جزیره قشم و پخش این برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس و پخش از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری خبرقشم، ادریس راموز با اعلام این خبر بیان داشت: رویکرد سازمان در حوزه فرهنگی و نگاه به هفته دفاع مقدس امسال بر استفاده از خلاقیت و ظرفیت رسانه قرار دارد و تلاش می کنیم حرفی نو برای بیان رشادت های دلاورمردانی که در دفاع مقدس شرکت کردند، داشته باشیم.
وی ادامه داد: تهیه مستند تصویری از خاطرات رزمندگان، جانبازان و آزادگان سرافراز جزیره قشم نیز با همین هدف در حال انجام است.
به گفته راموز، ضبط این برنامه به همت معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری و مشارکت مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان شروع شده و گفت و گو با رزمندگان در حال انجام است و در هفته دفاع مقدس روی آنتن خواهد رفت.
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم یادآور شد: البته پخش این مستند تنها برنامه امسال نخواهد بود و برنامه های متفاوت و ویژه فرهنگی، رسانه ای، ورزشی، همایش و یادواره برای هفته دفاع مقدس تدارک دیده شده است.
راموز در پایان خاطرنشان کرد: رزمندگان، جانبازان و آزادگان سرافراز میهن اسلامی که جان و مال خود را در راه دفاع از ایران و اسلام در طبق اخلاص نهادند، گنجینه های گران بهایی هستند که باید بینش، معرفت و افکار آنان برای نسل جوان امروزی تبیین و برای نسل های بعدی ضبط و ثبت گردد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا