اجتماعی

آرزوی دیرینه پرواز مستقیم از قشم به سرزمین وحی، عملی شد

امام جمعه اهل سنت شهر طبل گفت: پرواز مستقیم از جزیره قشم به سرزمین وحی یکی از آرزوهای دیرینه ساکنان این جزیره بود که خوشبختانه در دوره جدید مدیریتی سازمان منطقه آزاد قشم عملی شد.

به گزارش پایگاه خبری خبرقشم، شیخ محمدصالح امینی، در آیین دومین روز بدرقه زائران حج از فرودگاه قشم، اظهار داشت: تعامل و همکاری های خوبی میان بخش های مختلف جهت خدمت رسانی به مردم و رفاه حال زائران بیت الله الحرام صورت گرفت، که جای تقدیر و تشکر دارد.
وی ادامه داد: برقراری پرواز مسستقیم از جزیره قشم به عربستان سعودی گام بسیار مهمی جهت رفاه حال مردم و بویژه زائران بیت الله الحرام بود باید بابت آن باید از تلاش های سازمان منطقه آزاد قشم، سازمان هواپیمایی کشوری، سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری قدردانی کرد.
امام جمعه اهل سنت شهر طبل در پایان خاطرنشان کرد: انجام این خدمت مایه خیر بسیاری برای جزیره قشم خواهد بود و امیدوار هستیم تمامی مدیران و مسئولانی که به دنبال خدمت به مردم هستند از این برکت بهره مند شوند.
براساس این گزارش، در دومین روز از اعزام حجاج به صورت مستقیم از فرودگاه بین المللی قشم به جده عربستان، ۲۱۸ تن از زائران بیت الله الحرام با پرواز هواپیمایی ایران ایر، فرودگاه بین المللی قشم را به مقصد سرزمین وحی ترک کردند.
گفتنی است، با برنامه ریزی سازمان منطقه آزاد قشم امسال برای نخستین بار اعزام حجاج با دو پرواز مستقیم از فرودگاه بین المللی قشم به سرزمین وحی صورت می‌گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا