مذهبی

شهادت امام علی (ع) مجتمع‌های تجاری سطح جزیره قشم تعطیل است

نایب رئیس کمیته تنظیم بازار و خدمات گمرکی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم از تعطیلی مجتمع‌های تجاری و بازارها در سطح جزیره قشم همزمان با سالروز شهادت امیرالمومنین علی (ع)، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری خبرقشم، مسعود مورموگویی با اعلام این مطلب، اظهار داشت: مجتمع‌های تجاری و خدماتی قشم روز دوشنبه 13 فروردین بمناسبت سالروز شهادت مولای متقیان (ع)، همانند سال‌های گذشته و همسو با سراسر فعالان اقتصادی ایران با هدف حضور در آئین‌های عزاداری، کسب و کار خود را تعطیل می‌کنند.

وی از همیاری فعالان اقتصادی مجتمع‌های تجاری، بازارها، رستوران‌ها و دیگر مراکز خدمات رسان به گردشگران در سطح جزیره قشم که در ایام شب‌های پرفضیلت قدر، از پخش هرگونه موسیقی خودداری می‌کنند، تقدیر کرد.

نایب رئیس کمیته تنظیم بازار و خدمات گمرکی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم یادآور شد: برنامه‌های ویژه ضربت خوردن امام علی (ع) و شهادت آن حضرت با آئین‌هایی همچون قرآن خوانی، سخنرانی، مداحی، سرگرفتن قرآن، دعا برای شفای بیماران، آرزوی پیروزی مسلمان در تمام نقاط جهان به ویژه فلسطنیان، در مصلی امام علی (ع) و مساجد شهر قشم برگزار می‌شود که همگان برای فیض بردن می‌توانند در این مراسم‌ها شرکت کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا