اقتصادی افشار فتح الهی؛

اعمال سلایق شخصی منطقه آزاد قشم را خسته کرده است

سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم گفت: ضرورت تدوین برنامه راهبردی جلوگیری از اعمال سلیقه مدیرانی است که در طول سالیان مختلف، سکان هدایت سازمان را برعهده می گیرند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرقشم به نقل از موج، آیین رونمایی از برنامه راهبردی سازمان منطقه آزاد قشم به افق ۱۴۰۴ توسط افشار فتح الهی سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم با حضور اصحاب رسانه جزیره برگزار شد. برنامه راهبردی سازمان منطقه آزاد قشم تا افق ۱۴۰۴ شامل برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت است که به کمک کارشناسان و خبرگان دانشگاهی، براساس مزیت ها و ظرفیت‌های منطقه آزاد قشم و با آگاهی از تمام محدودیت ها طراحی و تنظیم شده است.
افشار فتح الهی سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم در حاشیه آیین رونمایی از برنامه راهبردی سازمان منطقه آزاد قشم تا افق ۱۴۰۴ اظهار داشت: مشکل سازمان منطقه آزاد قشم منابع مالی نیست بلکه مشکل اصلی عدم تدبیر در تامین منابع مالی است.
فتح الهی ابراز داشت: تبدیل کل مساحت یک هزار و 500 کیلومتری جزیره قشم به منطقه آزاد در دستور کار ما برای مطرح کردن در نخستین جلسه شورای عالی مناطق آزاد کشور است تا با رفع دوگانگی قانون در منطقه آزاد و منطقه ویژه اقتصادی بتوانیم توسعه متوازن را در سراسر جزیره قشم رقم بزنیم.
وی بیان داشت: این برنامه ها براساس اسناد بالادستی و دولتی، منطبق با ماموریت‌های مناطق آزاد و بر پایه توانمندی ها و مزیت های قشم با آگاهی از تمامی محدودیت های موجود در کشور برای اجرایی شدن مورد ارزیابی، طراحی و تنظیم شده است.
سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم بر ضرورت تدوین برنامه راهبردی اشاره کرد و گفت: جلوگیری از اعمال سلیقه مدیرانی است که در طول سالیان مختلف، سکان هدایت سازمان را برعهده می گیرند.
فتح الهی اذعان داشت: توسعه کاریکاتوری و غیرمتوازن ناشی از سلیقه های شخصی، سازمان را خسته و باعث به هدر رفتن منافع ملی می شود.
وی تصریح کرد: این برنامه راهبردی فارغ از اینکه چه فردی هدایت سازمان را برعهده می گیرد، باعث حرکت رو به جلو سازمان می شود.
فتح الهی یادآور شد: ما از پیشنهادات افراد فعال در حوزه سیاست گذاری،جامعه نخبگان، صاحب‌نظران و دانشگاهیان جزیره و کشور جهت بهبود ساختار برنامه راهبردی استقبال می کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا