ورزشی

کسب 13 مدال توسط ورزشکاران قشم در مسابقات آسیایی یوگا

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم از کسب 13 مدال رنگارنگ توسط ورزشکاران قشم در مسابقات آسیایی یوگا در شهر بانکوک خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری خبرقشم، ادریس راموز با اعلام این خبر گفت: مسابقات آسیایی بانکوک با حضور 200 شرکت کننده از 8 کشور جهان در 5 سبک مختلف برگزار شد.
وی ادامه داد: 6 ورزشکار قشم به مربیگری محمدعلی میرزاجانی و مدیریت و سرپرستی فرحناز پرتوی مهر با شرکت در 4 سبک، موفق به کسب یک مدال طلا، 3 مدال نقره و 9 مدال برنز شدند.


به گفته راموز، تیم منطقه آزاد قشم که به نمایندگی از ایران در این مسابقات شرکت کرده بود علاوه بر کسب مدال، موفق شد جام بهترین مدیریت در مسابقات را دریافت کند.
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم افزود: محمدعلی میرزاجانی در رده سنی پیشکسوتان موفق به کسب یک مدال طلا، یک مدال نقره و یک مدال برنز و ساناز پرتوی مهر در رده جوانان موفق به کسب 2 مدال برنز شد.
راموز یادآور شد: همچنین سهیل سخاوتی در رده نوجوان یک مدال نقره و یک برنز کسب کرد و سپهر معاونی و حدیثه قادری در رده جوانان هر کدام موفق به کسب یک مدال برنز شدند.


وی ادامه داد: شهرام برازنده نیز در رده جوانان یک مدال نقره و سه مدال مدال برنز به دست آورد.
گفتنی است، پیش از این نیز ورزشکاران منطقه ازاد قشم در مسابقات بین المللی یوگا که به صورت آنلاین به میزبانی مشترک ترکیه،فرانسه و آمریکا برگزار شد موفق به کسب هفت مدال شده بودند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا