آخرین خبرها

تبلیغات اسلامی قشم برای حمایت از مردم غزه فراخوان داد

اداره تبلیغات اسلامی قشم در اطلاعیه ای مردم سرزمین آب و آفتاب و نگین خلیج فارس را به حضور پرشور در راهپیمایی حمایت از مردم مظلوم غزه و محکومیت جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی فراخواند.

به گزارش پایگاه خبری خبرقشم به نقل از ایرنا، در این اطلاعیه که روز جمعه در اختیار رسانه ها قرار گرفت، آمده است: در پی کشتار بی‌رحمانه و نسل‌کشی‌های صورت گرفته در بیش از ۴۰ روزه گذشته در غزه و فلسطین، راهپیمایی مردمی محکومیت این جنایات غیرانسانی و غیراخلاقی رژیم صهیونیستی فردا (شنبه) در شهرستان مرزی قشم برگزار خواهد شد.

این اطلاعیه می افزاید: این راهپیمایی در ساعت ۱۵ از مصلی امام علی (ع) شهر قشم آغاز و راهپیمانان مسیر بلوار شهید رجایی و میدان شهید “مجتبی امیری دوماری” تا امامزاده سید مظفر (ع) را با سردادن شعارهای ویژه این ایام، طی خواهند کرد.

اداره تبلیغات اسلامی قشم در ادامه این اطلاعیه آورده است: امروز حمایت و همراهی با مردم مظلوم فلسطین به خصوص کودکان غزه یک رسالت دینی، انسانی و انقلابی است و مردم بزرگ ترین جزیره ایرانی خلیج فارس همانند گذشته بار دیگر تنفر شدید خود را به استکبار جهانی و حامیان منطقه‌ای و جهانی نشان می‌دهند و صدای آزادگان جهان علیه رژیم کودک‌کش صهیونیستی را به گوش دنیا می رسانند.

گروههای مقاومت فلسطین از روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیر کننده‌ای را با نام «طوفان الاقصی» از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند.

این رژیم نیز در تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات گروههای مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

حمایت امنیتی و نظامی غرب به ویژه ایالات متحده آمریکا از تل آویو به بهانه دفاع از خود، عملا چراغ سبز و مجوزی به این رژیم برای کشتار بی‌رحمانه کودکان و زنان فلسطینی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا