اجتماعی

تامین آب روستاهای قشم برعهده شرکت آبفای هرمزگان است/ با دستور مدیرعامل سازمان به کمک مردم آمده‌ایم

مدیرعامل شرکت آب، برق و تاسیسات سازمان منطقه آزاد قشم گفت: تامین آب مورد نیاز روستاهای قشم براساس مصوبات دولت بر عهده شرکت آب و فاضلاب استان هرمزگان است.

به گزارش پایگاه خبری “خبر قشم”، شهرام داوری با اعلام این‌ مطلب اظهار داشت: شرکت آب، برق و تاسیسات سازمان منطقه آزاد قشم براساس قانون، موظف به تامین آب برای ۳۰ هزار مشترک خود در ۳۰۰ کیلومتر مربع از جزیره یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر متر مربعی قشم است.
وی ادامه داد: ۲۳ هزار مشترک ما در شهر قشم و ۷ هزار مشترک دیگر در پنج روستای تولا، حمیری، دفاری، کابلی، تلمبو و خانه‌های مسکن مهر شهر قشم هستند که وظیفه شرکت آب، برق و تاسیسات سازمان منطقه آزاد قشم تامین آب مورد نیاز این مشترکان است.
به گفته مدیرعامل شرکت آب، برق و تاسیسات سازمان منطقه آزاد قشم، آبرسانی به روستاهای جزیره وظیفه ذاتی این مجموعه نیست اما مدیرعامل سازمان منطقه آزاد به حل مشکل آب در تمام جزیره قشم تاکید دارند که در این زمینه اقدامات مختلفی انجام شده است.
او افزود: برهمین اساس یک دستگاه آبشیرینکن یک هزار و 200 متر مکعبی را در روستای باسعیدو در غرب جزیره راه‌اندازی کردیم تا بخشی از مشکل آب روستاهای همجوار باسعیدو هم حل شود.
شایان ذکر است؛ حل مشکل آب شرب مردم روستاهای جزیره قشم وعده برزمین مانده چند دهه گذشته مسئولان مختلف قشم است که متاسفانه تاکنون به نتیجه مطلوبی نرسیده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا