اجتماعیاخبار مهم فرماندار قشم در بازدید از 6 روستای بخش حرا تاکید کرد؛

دولت بی تفاوتی مقابل مشکلات مردم را تحمل نمی کند/بخشداران با تعلل دهیاران در بهسازی فضای روستایی برخورد کنند

فرماندار شهرستان قشم از شش روستای بخش شهاب قشم بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرقشم، محمد محمدحسینی در بازدید از روستای سلخ افزود: یک ماه پس از بارندگی، همچنان روستاییان ما در بخش های مختلف، بر اثر حفاری آبراهه ها، برای تردد دچار مشکل هستند.

او با اشاره به این مطلب که بعضی کارها با امکانات در اختیار به آسانی قابل انجام است، اضافه کرد: دولت بی تفاوتی در برابر مشکلات مردم را تحمل نمی کند و باید عملکرد مسوولانه جایگزین این گونه رفتارها شود.

فرماندار قشم ادامه داد: دهیاران به عنوان نمایندگان دولت در روستا موظف به پیگیری و رفع مسائل هستند و نارضایتی مردم پذیرفتنی نیست.

وی در ادامه بازدید از روستاهای بخش حرا پیگیری زیرسازی و احداث جاده بین روستای دوربنی به سمت گامبرون و ساخت اسکله گردشگری را به دهیار روستا متذکر شد و تاکید کرد: در بازدید بعدی نتیجه پیگیری ها را ارزیابی می کنم.

تامین زیرساخت های گردشگری و احداث اسکله روستای گوران از دیگر موارد مورد توجه فرماندار قشم در بازدید روز جمعه بود.

محمد حسینی همچنین از روند پیاده رو سازی روستای گامبرون به طول 1 کیلومتر و فاز 3 مجموعه گردشگری بام روستای سهیلی بازدید کرد.

بر اساس این گزارش فرماندار قشم روز جمعه پس از شرکت در نماز جمعه اهل سنت شهر قشم و گفت و گو با نمازگزاران، به اتفاق وحید جابری بخشدار حرا بلافاصله عازم روستاهای این بخش شد تا در جریان فعالیت های جاری روستایی و عملکرد دهیاران قرار گیرد.

بازدید فرماندار شهرستان قشم از روستاهای سلخ، گامبرون، گوران، دوربنی، نقاشه و سهیلی بامداد شنبه پایان یافت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا