اخبار مهم امام جمعه قشم:

مبارزه با استکبار جهانی از طریق خدمت به مردم امکان پذیر است.

آیین بزرگداشت روز سیزده آبان، روز مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز با حضور ائمه جمعه شیعه و اهل سنت قشم، جمعی از مدیران و مسئولان سازمان منطقه آزاد و شهرستان و اقشار مختلف در محل امام زاده سید مظفر شهر قشم برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرقشم حجت الااسلام والمسلمین غلامرضا حاجبی امام جمعه شهرستان قشم در این آیین طی سخنانی استکبارستیزی را یک موضوع قرآنی نامید و مبارزه با باطل را طبیعت انقلاب اسلامی دانست و گفت: ما با هیچکس سر جنگ نداریم بلکه جنگ ما با باطل است.
وی با اشاره به اتفاق اخیر در آب های دریای عمان، رهاسازی کشتی نفتکش از دست نیروهای نظامی امریکا و برگرداندن آن به آب های ساحلی کشورمان را یک عیدی بزرگ از طرف نیروی دریایی سپاه به ملت ایران در آستانه سیزده آبان ارزیابی کرد و افزود: کسانی که مدعی اقتدار در دنیا هستند با ذلت مجبور شدند این کشتی را به ایران پس بدهند.
امام جمعه شهرستان قشم در بخش دیگری از سخنان خود، کار استکبار جهانی را تفرقه افکنی درمیان ملت های مسلمان خواند و وجود رهبری را در نظام اسلامی مانع رسیدن استکبار جهانی به اهدافش دانست و تصریح کرد: اقتدار نظام اسلامی هم معنوی و هم مردمی محور است.
به گفته حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا حاجبی، دوران لبخندها به سر آمده  و دوران اقتدار از طریق فهم دقیق سخن گفتن با دنیا فرا رسیده است و همه باید بدانند که امروز مبارزه با استکبار جهانی از طریق خدمت به مردم امکان پذیر است.
براساس این گزارش در پایان این آیین قطعنامه یوم الله سیزده آبان قرائت شد و بندهای آن با شعار الله اکبر به تایید حاضرین رسید.
در بخش هایی از این قطعنامه  همبستگی ملی و اتحاد مسئولان، رکن رکین انقلاب اسلامی خوانده شد و ضمن محکوم کردن هرگونه تفرقه افکنی بر درس گرفتن از مذاکرات قبلی برجام و انجام این مذاکرات براساس مواضع حکیمانه و هوشمندانه رهبر معظم انقلاب تاکید شد.
در این قطعنامه ضمن حمایت از جنبش های اصیل اسلامی در فلسطین، لبنان و یمن بر ضرورت تقویت پدافند زیرساخت های کشور و حمایت از دولت سیزدهم به عنوان یک  فرصت گرانبها نیز تاکید موکد شد.
قرائت شعر به گویش محلی با موضوع مبارزه با استکبار جهانی و سر دادن شعارهایی در این خصوص از طرف حاضرین از دیگر برنامه های این آیین بود

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا