فرهنگی هنری

مردم ايران پاي آرمان هاي انقلاب ايستاده اند/عملكرد سازمان منطقه آزاد قشم مثبت و رضايت بخش است

رئیس شورای هیات‌های مذهبی قشم گفت: عملكرد و اقدامات سازمان منطقه آزاد در دوره دولت انقلابی و جهادی آیت الله رئیسی مثبت و مورد رضایت همگانی است.

به گزارش پایگاه خبری “خبرقشم”، مصیب هرمزی در دیار نوروزی با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در محل ستاد اجرایی خدمات سفر قشم با اعلام این مطلب، اظهار داشت: خوشبختانه اقدامات بسیار ارزشمندی در دوره جدید اداره سازمان منطقه آزاد در زمینه اقتصاد و توسعه زیرساخت انجام شده كه نتیجه آن به یاری خدا به مهار تورم و فراهم شدن شرایط مناسب معیشتی برای مردم این دیدار منجر خواهد شد.

وی با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان“مهار تورم، رشد تولید”، ادامه داد: امیدوارم در حوزه مهار تورم با هدف آرامش در زندگی و معیشت مردم هم اتفاقات خوبی در سال 1402 رقم بخورد.

رئیس هیات های مذهبی قشم همچنین با تبریك عید نوروز و تقارن آن با بهار قرآن و ماه مبارك رمضان، از اقدامات سخت كوشانه ستاد اجرایی خدمات سفر قشم و كمیته های 17 گانه آن هم تقدیر كرد.

وی تصریح كرد: نتیجه كار انقلابی و جهادی در پیشگاه الهی محفوظ است و این روزها همه ما شاهد تلاش خستگی ناپذیر دست اندركاران این ستاد جهت فراهم كردن بهترین شرایط برای انبوه میهمانان و گردشگران نوروز 1402 در این منطقه آزاد هستیم.

مردم ایران پای آرمان های انقلاب ایستاده اند

رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر قشم هم در این دیدار با شادباش فرارسیدن سال نو گفت: مردم ایران به عنوان ملتی بی نظیر در طول 44 سال گذشته نشان دادند كه پای آرمان های بلند انقلاب، شهدا و امام شهدا ایستاده اند.

افشار فتح الهی در دیدار رئیس شورای اسلامی، شهردار شهر قشم و جمعی از معتمدان و رئیس هیات های مذهبی شهرستان قشم، اظهار داشت: توطئه های مستمر دشمنان نظام در مقاطع مختلف با عنایت ویژه خداوند مهربان و حضور معنادار و مقتدرانه مردم ارادتمند به انقلاب، در هم شكسته شده است.

وی ادامه داد: دسیسه های دشمنان انقلاب اگر در هر كشور دیگری اعمال شده بود به طور حتم منجر به سقوط حكومت ها می شد اما مردم ایران از ابتدا تا به امروز با تمام وجود پای اعتقادات دینی و عشق به ایران عزیز و نظام و رهبری انقلاب همانند آنچه در مراسم 22 بهمن امسال مشاهده كردیم  ایستاده اند.

رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر قشم با اشاره به نامگذاری امسال از سوی حضرت آیت الله خامنه ای (مد ظلله العال) تحت عنوان “كنترل تورم، رشد تولید”، افزود: با عنایت الهی و اجرای برنامه های تدوین شده با تمام وجود برای تحقق راهكار ارائه شده از سوی مقام معظم رهبری كوشش خواهیم كرد.

وی یادآور شد: وجود بعضی از كاستی ها در كشور با توجه به جنگ نابرابری كه دشمنان قسم خورده انقلاب ایجاد كرده و می كنند، طبیعی است اما امیدواریم با اقدامات جهادی در دولت انقلابی آیت الله رئیسی، از این سختی ها هم عبور كنیم.

فتح الهی تصریح كرد: ستاد اجرایی خدمات سفر قشم به صورت شبانه روزی در زمینه استقبال از میهمانان و گردشگران نوروزی مشغول فعالیت هستند و آمار چند روز گذشته نشان از شلوغ ترین نوروز این جزیره زیبا دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا