اخبار مهم
موضوعات داغ

بازگشت حق با دوستی

پس از پیگیری ها و مطالبات مردمی و به دستور استاندار هرمزگان مصوبه فرمانداری خمیر لغو و اصلاح گردید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرقشم پس مطالبه بحق مردم قشم و به دستور استاندار هرمزگان اخذ عوارض شهرداری پهل از قشموندان ممنوع شد. در همین راستا فرماندار خمیر از معافیت بومیان و شهروندان قشم از پرداخت عوارض شهرداری در اسکله بندرپل برای ورود به اسکله لافت در این شهرستان خبر داد.

میرهاشم خواستار بدون اشاره به سوابق این تصمیم که موجب ترافیک طولانی در ورود به جزیره قشم و نارضایتی اهالی شده بود، در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: این معافیت براساس دستور استاندار هرمزگان با هدف رضایتمندی ساکنان جزیره قشم و با پیگیری شورای اسلامی بخش مرکزی جزیره انجام شد و از این پس شهروندان قشمی برای تردد از اسکله بندرپل به اسکله لافت در قشم از پرداخت عوارض شهرداری معاف هستند.

فرماندار شهرستان خمیر با قدردانی از شهرداری و شورای شهر بندر پهل برای همکاری در اجرای این طرح، اعلام کرد: بومیان جزیره قشم جهت تردد از این اسکله با ارائه مدارک مورد نیاز می‌توانند از این معافیت بهره‌مند شوند.

پی نوشت: خبرقشم ضمن تشکر از استاندار محترم هرمزگان در اعاده حقوق قشموندان؛ این نکته را یادآور می گردد که در با توجه به ایام پیش رو و احتمال تراکم حضور گردشگران و مسافران نیاز به بازنگری در نحوه اخذ این مبلغ از سایرین فوریت دارد تا شاهد ایجاد صفهای طولانی و معطلی در ورود به قشم نباشیم.

عادل عتیقی نژاد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا