سیاسی

بیانیه حزب مؤتلفه اسلامی استان هرمزگان در سالگرد فاجعه هفتم تیر1360

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرقشم، حزب موتلفه اسلامی استان هرمزگان با صدور بیانیه ای سالگرد فاجعه هفتم تیر در سال 1360 را گرامی داشت. متن بیانیه بدین شرح می باشد:

بسمه تعالی

بیانیه حزب مؤتلفه اسلامی استان هرمزگان در سالگرد فاجعه هفتم تیر1360

من المؤ منین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر وما بدّ لوا تبدیلا (احزاب / 23)

هفتم تیرماه مصادف است با سالگرد شهادت مظلومانه شهید بهشتی و 72 تن از یاران انقلابیش. یک عضو شهید حزب جمهوری اسلامی نماینده محترم استان دلاور خیز و شهید پرور هرمزگان در مجلس شورای اسلامی شهید سرافراز غلامحسین حقانی نماینده مرکز استان ازجمله این شهدا بودند. سالگرد بزرگداشت این شهدا را گرامی داشته و علو درجات این شهدا را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمائیم.

این روز را به مناسبت شهادت شهید بهشتی که آن زمان ریاست قوه قضائیه را عهده دار بودند روز قوه قضائیه و هفته گرامیداشت قوه قضائیه نامیده اند. قوه قضائیه در این سالهای اخیر با ریاست و مدیریت کارآمد آیت الله رئیسی خدمات ارزنده ای به نظام اسلامی و مردم ایران ارائه داده است که قابل تقدیر و تحسین می باشد.

تیرماه یکی از مهمترین وقایع تاریخ انقلاب اسلامی را در خود جای داده است، در هفتمین روز از این ماه در سال 1360 یک روز پس از سوء قصد به جان رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه ای، با انفجار مهیبی که توسط بمب جاسازی شده منافقین خود فروخته و سرسپرده بیگانه در دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی رخداد بیش از هفتاد تن از شخصیّت های مهم کشور و از یاران بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی امام خمینی (ره) و نیروهای موثر این نظام مقدس جمهوری اسلامی به خاک و خون کشیده شدند.

گروهک نفاق با این اقدام کور و وحشیانه خود با هدف براندازی نظام نوپای جمهوری اسلامی، حقد وکینه خود را نسبت به خادمان ملت و اوج وابستگی خود را به استکبارجهانی به نمایش گذاشت و 17هزار نفر از مردم به پا خواسته و شیفته انقلاب اسلامی و استقلال کشور را به شهادت رساند و خانواده های بسیاری را داغدار نمود.

اکنون با گذشت بیش از چهار دهه از آن حادثه دلخراش، شاخه های درخت تنومند انقلاب اسلامی که با خون این عزیزان و سایر شهیدان راه حق آبیاری گردیده، در سراسر جهان گسترش یافته است و میوه آن، کام تشنگان عدالت و حق جویان و استقلال طلبان را شیرین نموده است و ما امروز با افتخار به آن شهیدان آرمیده در جوار رحمت پروردگار اعلام می نمائیم که علیرغم تهدیدات، تحریم ها و توطئه های گوناگون و ایجاد فتنه ها و جریانات انحرافی، ملت شریف و مبارز ایران با پیروی از ولایت فقیه خط انقلابی آن شهیدان را ادامه داده و آرمانهای الهی آنان را نه تنها به کشور های اسلامی بلکه به جهان بشری عرضه نموده است.

اکنون ما به شما شهیدان عزیز می گوئیم شادمان باشید که شعار سیّد شما شهید بهشتی که می فرمود: “آمریکا از ما عصبانی باش و از این عصبانیّت بمیر” جهانی شده است و قاتلان ذلیل و آواره شما آرزویشان این است که از سوی همین آمریکای جنایتکاری که روزی آن را امپریالیسم خون آشام می نامیدند مورد حمایت قرار گیرند و کشوری پیدا شود که  به آنها پناهندگی اهداء نماید. و چه زیباست کلام خداوند حکیم که در این مورد می فرماید: “کسانی که قبل از اینها بودند نیز مکر وحیله کردند ولی خداوند شالوده آنهارا از پایه ویران کرد و سقف را از بالای سرشان بر آنها فرو ریخت و عذاب از جائی که نمی دانستند به سراغشان آمد” ( نحل/ 26) آوارگی و سرگردانی آنان در دیار غربت و نوکری برای دشمنان اسلام و بشریت شکنجه دنیوی آنان است و عذاب اخروی آنان نیز براساس وعده الهی محفوظ و حتمی می باشد که می فرماید: “براستی که خداوند همه منافقین و کفّار را در جهنّم جمع می کند.”(نسا/140)

در آستانه سالگرد شهادت این عزیزان و در آغاز سال 1400 خداوند مهربان به مردم قدرشناس ایران اسلامی توفیق داد علیرغم وضعیّت کرونایی کشور و فشارهای اقتصادی و تبلیغات وسیع دشمن با گفتمان عدم مشارکت در انتخابات، با استقبال از سیّدی بزرگوار از تبار رسول خدا و از جنس آن عزیزان سفر کرده، دولتی مردمی و جهادی را مدیریت کند تا به یاری خداوند قادر متعال جبران مافات نماید. این رئیس جمهورمنتخب و محبوب اولین مصاحبه اش با خبرنگاران داخلی و خارجی را در محل شهادت شهید بهشتی و یارانش برگزار نمود تا نشان دهد که راه آن شهیدان همچنان ادامه دارد و مردم ایران تا ظهور امام عصر ارواحنا فداه این شهیدان را فراموش نخواهدکرد.

*روابط عمومی حزب مؤتلفه اسلامی استان هرمزگان*

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا