فرهنگی هنری

فراخوان ششمین جشنواره دینی و انقلابی انصار منتشر شد

گلستانی دبیر ششمین جشنواره دینی و انقلابی انصارشهرستان قشم از انتشار فراخوان این جشنواره خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری “خبرقشم”، رضا گلستانی قشمی با اشاره به برگزاری ششمین دوره از این جشنواره ، اظهار داشت: جشنواره دینی و انقلابی انصار با مشارکت نهادها، ارگانها و سازمانهای شهرستان قشم برگزار می‌شود.
گلستانی با بیان اهداف این جشنواره گفت : هدف از برگزاری این جشنواره کشف استعدادهای نو می باشد که بتوانند منشأ تأثیرگذاری در ارتقا و گسترش روز افزون فرهنگ اسلامی و معنویت در جامعه بشوند، می باشد.
دبیر جشنواره انصار بیان داشت : تولید کیفی و محتوایی آثار مطابق با شأن انقلاب اسلامی و پرهیز از موضوعات کلیشه ای خواهد بود . وی افزود : این جشنواره در سه بخش برگزار می گردد که در بخش تئاتر صحنه ای ، سرود و استند آپ کمدی می باشد.
گلستانی پیرامون موضوعات جشنواره اظهار داشت : موضوع در بخش تئاتر صحنه ای و سرود ” سیره و زندگی اهل بیت علیهم السلام” و “سیره و زندگی شهدا” است و موضوع در بخش استند آپ کمدی ” نقد عملکرد مسئولین” و “نقد رفتارهای اشتباه شهروندان” می باشد .
دبیر جشنواره انصارضمن دعوت از کلیه علاقمندان ، هنرمندان و مستعدین عرصه های فرهنگی و هنری جهت شرکت در ششمین جشنواره دینی و انقلابی انصار قشم، پیرامن تقویم اجرایی جشنواره گفت : مهلت ثبت نام در جشنواره و ارسال آثار تا تاریخ 22 تیر ماه 1402 می باشد که هنرمندان میتوانند در سایت https://honarh.ir نسبت به آن اقدام نمایند .
گلستانی گفت : بازبینی آثار از مورخ 22 الی 26 مرداد ماه 1402 بوده و زمان برگزاری جشنواره 27 ، 28 و 29 شهریور ماه 1402 می باشد.
دبیر ششمین جشنواره دینی و انقلابی انصار شهرستان قشم، تاریخ برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره را 30 شهریور ماه 1402 عنوان کرد و گفت : به امید و یاری خدا در روز 30 شهریور ماه 1402 با حضور مسئولین انقلابی و هنرمندان متعهد این مهم برگزار خواهد شد تا برگ زرینی دیگر در عرصه هنر شهرستان قشم رقم خواهد خورد .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا