اخبار مهم مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم:

حمایت از سرمایه گذاران در چارچوب قانون را وظیفه خود می دانم

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: باید با تدوین ساز و کارهای مناسب مبتنی بر قانون از سرمایه گذاران و تولیدکنندگان حاضر در این منطقه پشتیبانی کرد و بستر را برای فعالیت فعالان اقتصادی و بخش خصوصی فراهم نمود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرقشم، علی درویش پور در دیدار با جمعی از سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی این منطقه، اظهار کرد: باید به سمتی حرکت کنیم که بتوانیم به رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار دست پیدا کنیم.
وی ادامه داد: با حمایت همه جانبه و ایجاد انگیزه در سرمایه گذاران و تولیدکنندگان می توانیم در بخش تولید و اشتغالزایی در سطح جزیره نقش آفرین باشیم.
عالی ترین مقام سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: حمایت از سرمایه گذاران در چارچوب قانون را وظیفه خود و همه مدیران می دانم.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم افزود: نباید اجازه دهیم تا تولیدکنندگان درگیر بروکراسی های اضافی شوند و برای حمایت از سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال پایدار باید همگام در کنار سرمایه گذاران پیش برویم.
به گفته درویش پور؛ سرمایه‌گذاران به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی مانند رزمندگان دوران جنگ هستند و در شرایط کنونی کشور باید با رعایت قانون، تا حد امکان برای تسهیل و حمایت از سرمایه گذاران و تولیدکنندگان و همچنین رفع موانع مشکلات آنها تلاش کرد.
وی خاطرنشان کرد: با اتخاذ تدابیر لازم، اصلاح آیین نامه ها و حذف مقاومت ها در مسیر سرمایه گذاری، نباید اجازه دهیم تا سرمایه گذاران درگیر پیچ و خم های اداری شوند.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم بیان کرد: جذب سرمایه گذار موجب حرکت فزاینده موتور توسعه جزیره می شود و باید در راستای حمایت از سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال پایدار از حضور سرمایه گذاران استقبال کنیم.
وی با اشاره به برگزاری نشست هایی با مدیران بانک ها جهت تامین نقدینگی مورد نیاز واحدهای تولیدی، افزود: نقش بانک ها برای رفع موانع تولید و رونق کسب و کار انکارناپذیر است.
عالی ترین مقام سازمان منطقه آزاد قشم اضافه کرد: یکی از بخش هایی که می تواند به تحول آفرینی در بخش های اقتصادی و تولیدی جزیره کمک کند، بانک ها هستند و امیدواریم با برنامه ریزی های انجام شده، بخشی از موانع جهت تامین نقدینگی فعالان اقتصادی جزیره رفع شود.
درویش پور خاطرنشان کرد: سازمان منطقه آزاد قشم با تمام قدرت و امکانات موجود در کنار و همراه فعالان اقتصادی، تولیدکنندگان و سرمایه گذاران بوده و در چارچوب قوانین برای رونق فعالیت اقتصادی حمایت می کند.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در پایان گفت: برگزاری جلسات با سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی و پیگیری خواسته های آنها جهت رفع موانع و مشکلات از اولویت های ویژه و نخست سازمان منطقه آزاد قشم است که با برنامه ریزی صورت گرفته این قبیل جلسات استمرار پیدا خواهد کرد.
براساس این گزارش، عالی ترین مقام سازمان منطقه آزاد قشم در این دیدار پس از شنیدن مشکلات سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی حاضر در جلسه، دستورات مقتضی برای رفع موانع و مشکلات را به مدیریت های مربوطه ارجاع داد.
این جلسه با حضور جمعی از معاونان و مدیران سازمان منطقه آزاد قشم و با هدف تسریع فرآیند پاسخگویی به مشکلات، پیگیری شفاف مسائل و تزریق روحیه همراهی و همکاری میان سازمان و سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی حاضر در جزیره برگزار شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا