آخرین خبرهااجتماعی

مراسم تجلیل از آزادگان سرافراز جزیره قشم برگزار شد

مراسم تجلیل از آزادگان سرافراز و رونمایی از تمثال آزادگان قشم با حضور رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، امام جمعه شهرستان قشم و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم به نقل ازرصد اقتصادی ،مراسم تکریم و تجلیل از آزادگان سرافراز هشت سال دفاع مقدس جزیره قشم یکشنبه شب (26 مردادماه) با حضور حمیدرضا مومنی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، حجت الاسلام و المسلمین دکتر میثم تارم امام جمعه شهرستان قشم، سرهنگ محمد سالاری فرمانده ناحیه مقاومتی بسیج سپاه قشم و جمعی از معاونین و مدیران سازمان منطقه آزاد قشم، در محل دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار گردید.
سرهنگ محمد سالاری، فرمانده ناحیه مقاومتی بسیج سپاه قشم در این مراسم گفت: آسایش، امنیت و رفاهی که امروز در جامعه حاکم است را مدیون خون شهدا و رشادت های ایثارگران و آزادگان سرافراز ایران اسلامی هستیم.
در ادامه حجت الاسلام و المسلمین دکتر میثم تارم، امام جمعه شهرستان قشم از آزادگان سرافراز دوران دفاع مقدس به عنوان اسوه های صبر، مقاومت و پایداری نام برد و خاطرنشان کرد: روحیه مقاومت و ایستادگی در مقابل ابر قدرت ها و دشمنان ایران و همچنین مقاومت عقلانی و ایستادگی در مقابل دشمنان بخاطر اعتقادات از ویژگی های بارز آزادگان سرافراز میهن اسلامی ماست.
در بخش دیگری از این مراسم با حضور امام جمعه شهرستان قشم و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از تمثال آزادگان سرافراز جزیره قشم رونمایی شد.
براساس این گزارش، در پایان این مراسم از چند تن از آزادگان جزیره قشم در دوران دفاع مقدس تجلیل و قدردانی گردید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا