آخرین خبرهااجتماعیورزشیگزارش

زمین چمن‌ مصنوعی روستای چاهوشرقی قشم افتتاح شد

زمین چمن مصنوعی ویژه فوتسال در روستای چاهوشرقی با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان، محمد آشوری نماینده مردم بندرعباس و قشم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان قشم و مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم به نقل از تسنیم ، علیرضا نصری فرماندار شهرستان قشم همزمان با افتتاح این پروژه اظهارداشت: این زمین ورزشی با چهار میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار به صورت مشترک از محل اعتبارات شرکت‌ملی نفت، اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان و دهیاری روستای چاهوشرقی، افتتاح و به بهره‌برداری رسید.
فرماندار شهرستان قشم، ایجاد زمین و سالن‌های ورزشی در روستاها را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: امیدواریم جوانان روستای چاهوشرقی و روستاهای همجوار با برگزاری مسابقات ورزشی در این زمین‌ به سلامت جسم و روح خود کمک کنند تا با روحیه بهتر به تحصیل علم بپردازند.

شایان ذکر است؛ جمشید تقی‌‌زاده معاون وزیر ورزش و جوانان بعدازظهر امروز پنجشنبه 23 مرداد ماه به همراه محمد آشوری نماینده مردم قشم در مجلس شورای اسلامی، محمودرضا امیاری مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان و هیات همراه با هدف افتتاح زمین ورزشی روستای چاهوشرقی قشم از مسیر دریایی وارد این جزیره شدند. 
بازدید از مجموعه ورزشگاه سام و زال و افتتاح زمین‌چمن مصنوعی روستای چاهوشرقی از برنامه‌های این سفر اعلان شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا