آخرین خبرهااجتماعیاخبار مهم

تشکیل گروه‌های ۹ گانه جهادی امر به معروف و نهی از منکر در قشم

معاون اجتماعی و مطالبه‌گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان قشم گفت: با اعطای مجوز فعالیت گروه‌های جهادی امر به معروف و نهی از منکر قشم از سوی امام جمعه این شهرستان، این گروه‌ها با تشکیل گروه‌های ۹ گانه فعالیت خود را آغاز کردند.  

محمد پاینده روز چهارشنبه در گفت و گو با ساحل قشم افزود: در این گروه‌ها، افراد دارای تحصیلات مرتبط با زمینه مشخص، زیر مجموعه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان در زمینه‌های بهداشت و درمان، عفاف وحجاب، تعلیم و تربیت، تفریحات سالم ، مسوولان، اقتصادی، فرهنگی، مذهبی و رسانه فعالیت می‌کنند.

وی تصریح کرد: تغییراتی در روند اجرایی ستاد امر به معروف و نهی از منکر ایجاد شده است که در آن، گروه‌های جهادی امر به معروف و نهی از منکر با ساماندهی و سازماندهی بیشتر نسبت به گذشته تشکیل و با تاکید بر مطالبه‌گری فعالت کنند.

معاون اجتماعی ستاد امر به معروف قشم ادامه داد: هدف از تشکیل گروه‌های جهادی امر به معروف و نهی از منکر گسترش زمینه مشارکت همه مردم در موضوع امر به معروف و نهی از منکر در حوزه‌های مختلف است.

وی اظهار کرد: ایجاد این گروه‌های داوطلبانه و مردمی با هدف امر به معروف به مردم که همان تذکر لسانی و امر به معروف و نهی به حاکمیت و مسوولین است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا