گردشگری

حضور منطقه آزاد قشم در هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران

مدیر میراث فرهنگی سازمان منطقه آزاد قشم گفت: این منطقه در نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران با هدف معرفی جاذبه‌های گردشگری، توانمندی‌های صنایع دستی و ارائه فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری جزیره حضور دارد.

به گزارش پایگاه خبری خبرقشم، رستم گورانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این نمایشگاه ظرفیت‌های مختلف جزیره قشم در حوزه‌های میراث فرهنگی، صنایع دستی، اقامتگاه‌های بومگردی، جامعه هتلداران، تفریحات دریایی و ژئوپارک جهانی قشم به علاقه‌مندان معرفی خواهد شد.

وی ادامه داد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته برخی از کتب تالیف شده درباره گردشگری و فرهنگ و سنت‌های جزیره قشم در این نمایشگاه عرضه خواهد شد و گروهی از فعالان حوزه صنایع دستی و یکی از گروه‌های موسیقی بومی جزیره قشم نیز به ارائه کارهای هنری خود می‌پردازند.

مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سازمان منطقه آزاد قشم اضافه کرد: با توجه به برگزاری موفق رویداد قشم بوم و مرکز نوآوری یامال و تینال جهت احصا ظرفیت‌های روستاهای جزیره، به معرفی و تشریح این رویدادهای فرهنگی و گردشگری برای مراجعه کنندگان پرداخته می‌شود.

گورانی خاطرنشان کرد: همچنین با برنامه‌ریزی صورت گرفته سامانه‌های یکپارچه جهت ارائه خدمات در این حوزه نیز در نمایشگاه معرفی خواهند شد.

وی تصریح کرد: هدف از شرکت در این نمایشگاه برقرار ارتباط با سایر نقاط کشور و جذب سرمایه گذاری برای حوزه‌های مرتبط با صنعت گردشگری و صنایع دستی است و بسته‌های سرمایه گذاری حوزه گردشگری در این نمایشگاه ارائه می‌شود.

این مقام مسوول گفت: امیدواریم با حضور فعال در هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته، بستر مناسب جهت توسعه زیرساخت‌ها و جذب سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری سبز و رونق صنعت گردشگری در جزیره قشم فراهم شود.

هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران از امروز 23 بهمن ماه آغاز و تا 26 بهمن‌ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا