آخرین خبرها

دوره تخصصی حفاظت الکترونیک در قشم برگزار می‌شود

مدیرکل حراست سازمان منطقه آزاد قشم گفت: دوره تخصصی حفاظت الکترونیک از مراکز ثقل ویژه تکنیسین های مانتورینگ با شرکت بیش از۵۰ تکنیسین مانیتورینگ و مسوول حراست روز چهارشنبه ۲۳ مهرماه و با رعایت دستوراعمل‌ های بهداشتی در مرکز رشد قشم برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم به نقل از ایرنا، ضرغام احمدوند افزود: براساس این برنامه، چهار دوره شامل ۲ دوره تخصصی و ۲ دوره عمومی در قشم برگزار می‌شود که ۲ دوره به پدافند سایبری اختصاص دارد.

وی ادامه داد: برگزاری این دوره در قشم فرصتی برای اداره‌ها و نهادهای مستقر در جزیره است تا با حضور تکنیسین مانیتورینگ یا مسوولان حراست خود در این دوره شرکت نمایند.

مدیرکل حراست سازمان منطقه آزاد قشم اظهار کرد: سرفصل دوره تخصصی حفاظت الکترونیک شامل، اصول اولیه دوربین‌ها، نورپردازی در سامانه‌های نظارت تصویری، آشنایی با لنز و کدینگ در نظارت تصویری است.

وی با اشاره به برگزاری دوره‌ی پدافند زیستی به صورت آنلاین در ابتدای سال جاری، افزود: به مناسبت پنجم آبان ماه، آغاز هفته پدافند غیرعامل نیز دوره تکمیلی آنلاین پدافند در قشم برگزار می‌شود.

جزیره قشم با مساحت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر در سال‌های ۱۳۶۹ و ۱۳۷۰ با تصمیم دولت به ۲ بخش منطقه آزاد با مساحت ۳۰۰ کیلومتر و منطقه ویژه اقتصادی با مساحت یکهزار و ۲۰۰ کیلومتر تقسیم شد.

پیوند اقتصاد ملی به اقتصاد جهانی، انتقال تکنولوژی پیشرفته به منطقه، جذب سرمایه‌های خارجی، تربیت نیروی انسانی ماهر و متخصص و افزایش صادرات و کسب در آمدهای ارزی از جمله هدف‌های ایجاد منطقه آزاد قشم است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا