خانه

۲۲ طرح توزیع برق در شهرستان قشم به بهره برداری رسید

۲۲ طرح بزرگ و کوچک توزیع برق در حوزه های احداث، تکمیل و تقویت شبکه امروز (دوشنبه) همزمان با پنجمین روز از هفته دولت به ارزش ۵۶ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان توسط فرماندار شهرستان مرزی قشم به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری خبرقشم، محمد محمدحسینی روز دوشنبه در حاشیه افتتاح و بهره برداری از این طرح های توزیع برق در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: اجرای سه هزار و ۴۱۲ متر شبکه فشار ضعیف هوایی و پنج هزار و ۲ متر شبکه فشار ضعیف زمینی همراه با چهار هزار و ۴۷۳ متر شبکه فشار متوسط هوایی و سه هزار و ۶۳۲ متر شبکه فشار متوسط زمینی از جمله این طرح ها به شمار می رود.

وی ادامه داد: نصب ۵۳ دستگاه پست هوایی، ۹ دستگاه پست زمینی، ۳۰۰ چراغ روشنایی معابر در سطح شهرستان قشم و تعویض ۷۷ پایه فرسوده برق در جزیره هنگام بخش دیگری از خدمات دولت مردمی در حوزه برق است که امروز به بهره برداری رسید.

فرماندار قشم توضیح داد: با بهره برداری از این طرح ها ۲۵۰ نفر از مزایای آنها بهره مند می‌شوند.

قرار است همزمان با هفته دولت ۶۹ طرح به ارزش هزار و ۴۳ میلیارد تومان در شهرستان قشم بهره‌برداری و کلنگ زنی شود که این طرح‌های امسال نسبت به مدت مشابه در سال قبل در حوزه اعتباری ۳۱۵ درصد و در شاخص عدد ۴۷ درصد رشد دارد.

طرح های قابل بهره برداری در هفته دولت ۱۴۰۲ در بخش های عمران شهری و روستایی، برق، بخش خصوصی، شیلات و راه ۲۷۵ فرصت شغلی ایجاد کرده است.

دوم تا هشتم شهریور ماه مصادف با شهادت مظلومانه ۲ شخصیت فداکار انقلاب، محمدعلی رجایی و محمدجواد باهنر به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا