آخرین خبرهااجتماعی

ادای احترام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به مقام شامخ شهدا

در دومین روز هفته دولت رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به اتفاق معاونان و مدیران این سازمان با حضور در گلزار شهدای قشم مزار مطهر این شهدا را غبارروبی و عطرافشانی کردند.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم حمید رضا مومنی در این آیین که حجت الاسلام والمسلمین دکتر میثم تارم امام جمعه شهرستان قشم نیز در آن حضور داشت با غبار روبی و عطرافشانی مزار شهداء و قرائت فاتحه به ارواح طیبه آن بزرگان ادای احترام کرد.

براساس این گزارش شرکت کنندگان در این آیین روحانی و معنوی ضمن تجدید میثاق با آرمان های امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی از فداکاری‌ و خدمات مخلصانه شهیدان رجایی و باهنر به عنوان سمبل ایثار و از جان گذشتگی دولتمردان در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تقدیر کردند.

در این آیین که برای گرامیداشت هفته دولت برگزار شد رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و معاونان و مدیران این سازمان به اتفاق امام جمعه قشم به یاد و خاطره شهیدان دولت و سایر شهدای انقلاب اسلامی بر تداوم راه آن شهدا تاکید کردند.

گفتنی است آیین های بزرگداشت هفته دولت همزمان با سراسر کشور از دوم تا هشتم شهریور که مصادف با سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر رییس جمهوری و نخست وزیر دولت جمهوری اسلامی است در قشم برگزار می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا