اقتصادی

استقبال فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران چینی از غرفه منطقه آزاد قشم در نمایشگاه بین المللی CIFIT

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد قشم از استقبال سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی کشور چین از غرفه سازمان منطقه آزاد قشم در نخستین روز از برگزاری بیست و سومین رویداد بین المللی CIFIT چین خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری خبرقشم، منصور عظیم زاده اردبیلی با بیان این مطلب، اظهار داشت: منطقه آزاد قشم با بیش از 90 بسته سرمایه‌گذاری در حوزه های لجستیک، نفت و انرژی، صنعت، شیلات و گردشگری را در این رویداد بین المللی برای فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران ارائه می کند.
وی ادامه داد: حضور منطقه آزاد قشم در این رویداد بین المللی امکان معرفی بهتر فرصت‌های سرمایه‌گذاری بین ایران و چین را فراهم کرده و می تواند زمینه‌ساز حضور بیشتر فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان سایر کشورها در حوزه های مختلف اقتصادی و تجاری جزیره باشد.
معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد قشم افزود: در نخستین روز از برگزاری بیست و سومین رویداد تجارت و سرمایه‌گذاری چین (CIFIT) استقبال خوبی از جانب فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران کشور چین از غرفه منطقه آزاد قشم صورت گرفت.
براساس این گزارش، دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور به همراه هفت منطقه آزاد اروند، کیش، قشم، چابهار، انزلی، ارس و ماکو با حضور در پاویون جمهوری اسلامی ایران و با راهبرد معرفی مناطق آزاد به‌عنوان پیشران حوزه سرمایه‌گذاری خارجی، در رویداد بزرگ CIFIT شهر شیامن چین شرکت دارد.
گفتنی است؛ بیست و سومین رویداد تجارت و سرمایه‌گذاری چین (سیفیت 2023) به‌عنوان تنها رویداد تشویق سرمایه‌گذاری کشور چین برای تسهیل سرمایه‌گذاری‌های مشترک در دیگر کشورها در روزهای 8 الی 11 سپتامبر سال 2023 میلادی (برابر با 17 لغایت 20 شهریورماه 1402 هجری خورشیدی) در شهر شیامن کشور چین برگزار می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا