سیاسی

حضور فرماندار در جمع نمازگزاران اهل سنت/ عالمان آگاه قشم منادی وحدتند

محمد محمدحسینی فرماندار شهرستان قشم در چهارمین روز از دهه فجر با حضور در مصلی اهل سنت شهر قشم برای ادای نماز جمعه کنار برادران دینی اهل سنت قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرقشم، گفت و گو با مردم و رسیدگی به مسائل و مشکلات از سنت های حسنه پیرامونی نماز جمعه است که نماینده عالی دولت در قشم همزمان با دهه فجر به آن پرداخت.
معاون برنامه ریزی فرمانداری، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد دهه فجر و دیگر مدیران ادارات و نهادهای پر مخاطب دولتی نیز در این برنامه حضور یافتند.

رییس ستاد دهه فجر شهرستان قشم در جمع نمازگزاران اهل سنت قشم گفت: تمدن نوین اسلامی با وحدت و برادری امت اسلامی محقق خواهد شد و موجب عزت جهان اسلام می‌شود.

حجت الاسلام احمد غلامی افزود: بزرگداشت دهه فجر جهت یادآوری و شکرگزاری نعمت انقلاب اسلامی است که عزت مسلمانان در سایه آن رقم خورد.

او ادامه داد: امام به دنیا نشان داد امت واحده اسلام با اتحاد مسلمانان می‌توانند عزت، قدرت و عظمت خود را تجدید کنند.

رییس شورای هماهنگی و اداره تبلیغات اسلامی قشم تصریح کرد: وحدت بی نظیر شیعه و سنی در قشم این شهرستان را به عنوان الگوی نمونه وحدت و برادری شیعه و سنی در نظام جمهوری اسلامی تبدیل کرده است.

او خاطرنشان کرد: دشمن از تمام فرصت‌ها برای ایجاد اختلاف بین مذاهب مختلف اسلامی استفاده می‌کند که ایجاد پایگاه‌های شبکه‌های تندرو به نام شیعه یا سنی از جمله آن‌هاست.

غلامی افزود: اما عالمان آگاه و باتقوا در جزیره قشم منادی وحدت هستند و از آرمان‌ها و دستاوردهای نظام دفاع می‌کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا