آخرین خبرهادسته‌بندی نشده

رزمایش کمک مومنانه باید به جهان مخابره شود

امام جمعه قشم گفت: استفاده از واژه «رزمایش» در اقدامات خیرخواهانه و کمک رسانی مردم به یکدیگر توسط رهبر انقلاب، بیانگر لزوم مخابره این اقدامات به جهانیان است.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم به نقل از ایرنا ، حجت الاسلام میثم تارم روز چهارشنبه در نشست کمیته بخشداران، شوراها و دهیاران بخش مرکزی قشم با بیان این مطلب افزود: در این برهه از زمان و با توجه به شرایط حاکم بر جامعه، کمک رسانی و مشارکت‌های مردمی باید با حفظ خلوص نیت، به صورت علنی و منسجم جمع آوری و توزیع شود.

وی ادامه داد: بخشداران، شوراها و دهیاران موظفند مشارکت‌های مردمی را به صورت مستند و مکتوب برای مخابره در سطح ملی و بین‌المللی به قرارگاه مرکزی رزمایش گزارش کنند.

تارم بیماری کرونا را یک امتحان الهی برای دولتمردان و مردم عنوان کرد و اظهار داشت: مردم ایران در این بحران صفات نوع دوستی و فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی خود را نشان دادند و این در حالی است که در جهان بر سر ماسک و دستکش نزاع می‌کنند.

وی افزود: جنبه‌های مختلف زندگی بشری، به خصوص حوزه اقتصادی جهان تحت تاثیر مخرب بیماری کرونا قرار گرفته است.

امام جمعه قشم ادامه داد: همراهی مردم و نقش موثر ائمه جمعه و جماعت و نیز برنامه ریزی مسوولان قشم در بحران کرونا سبب شده این جزیره همچنان در وضعیت آرامی قرار داشته باشد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات سواحل استان هرمزگان در آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا