آخرین خبرهادسته‌بندی نشده

موفقیت قشم در مقابله با کووید-۱۹ مرهون همراهی مردم است

رئیس ستاد مقابله و مدیریت ویروس کرونا در قشم گفت: موفقیت قشم در مقابله با کووید-19 مرهون بسیج عمومی شکل گرفته در سطح شهرستان و همراهی مردم است.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم به نقل از خبرگزاری فارس قشم، علیرضا نصری ظهر امروز در نشست کمیته بخشداران، شوراها و دهیاران بخش مرکزی شهرستان قشم اظهار داشت: شیوع کووید-۱۹ مباحث اجتماعی-اقتصادی جهان را متاثر ساخته و قشم نیز از این مسئله فارغ نیست.

وی افزود: با این وجود، بسیج عمومی شکل گرفته در سطح شهرستان قشم و همکاری مردم سبب شد تمامی برنامه‌های مقابله و مدیریت کرونا ویروس در این شهرستان تا کنون با موفقیت اجرایی شود.

فرماندار شهرستان قشم تصریح کرد: برگزاری نشست‌های متعدد فنی-تخصصی، فعالیت گروه‌های خودجوش مردمی برای ضدغفونی کردن اماکان و معابر، تعطیلی خودجوش اسکله‌های گردشگری، بوم‌گردی‌ها، هتل‌ها و بازارها سبب مقابله کارآمد با کووید-۱۹ شده است.

نصری اضافه کرد: تشکیل قرارگاه مرکزی رزمایش مساوات و کمک مومنانه در قشم در راستای انسجام و تقویت مشارکت‌ها تحت فرماندهی واحد ایجاد و مردم محور این رزمایش خواهند بود.

وی ادامه داد: به گواه تجربه در هر کجا که مردم محور بوده‌اند کارها به ثمر نشسته و در رزمایش پیش روی نیز بر همین مبنا عمل می‌شود.

فرماندار شهرستان قشم اضافه کرد: با همدلی ائمه جمعه و جماعت، شوراها، دهیاران و پایگاه‌های مقاومت بسیج جلوه‌ای کم نظیر از کمک مومنانه به اقشار نیازمند بر صفحه تاریخ قشم نقش خواهد بست.

نصری خاطرنشان کرد: مردم قشم همواره در امور خیرخواهانه پیشگام بوده و در گام کنونی نیز با همتی مضاعف نوع‌دوستی خود را تجلی می‌بخشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا