اجتماعیاقتصادی

اقتدار همراه با مدارای نیروی انتظامی در آشوب های اخیر ستودنی ست/ حضور فتح الهی در قشم امید را در دل مردم زنده ساخت

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: نیروی انتظامی هرمزگان در آشوب های اخیر اقتدار همراه با مدارای بسیار در مقابل اغتشاشگران به خرج داد و این موضوع قابل تقدیر است.
به گزارش پایگاه خبرقشم، افشار فتح الهی در دیدار با فرمانده انتظامی هرمزگان و جمعی از مسئولین این حوزه اظهار داشت: امنیت امروز استان هرمزگان و کشور مدیون تلاش های خالصانه و شبانه روزی نیروی انتظامی است و تلاش دشمن برای خدشه دار کردن این امنیت شکست خواهد خورد‌.
وی ادامه داد: نیروهای انتظامی امروز فداکارانه از جان، مال و دین مردم پاسداری می کنند و همه مسئولین و مردم انقلابی قدردان این فداکاری ها هستند.
در ادامه این جلسه فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: استان هرمزگان به همت همه مسوولین و مردم از امنیت خوبی برخوردار است و مشکلات موجود که به واسطه امپراطوری دروغ رسانه های دشمن ایجاد شده است، در کوتاه ترین زمان رفع می شود.
سردار سرتیپ دوم غلامرضا جعفری با اشاره به اهمیت ساماندهی وضعیت اتباع خارجی در قشم، افزود: باید با استفاده از سیستم های شناسایی هوشمند وضعیت هویتی اتباع حاضر در استان و جزیره کاملا مشخص و شفاف شود.
وی با بیان ایجاد بارقه امید در دل مردم جزیره پس از حضور دکتر فتح الهی برای سکانداری سازمان منطقه آزاد، تصریح کرد: برنامه های دکتر فتح الهی باعث توسعه زیرساخت ها در قشم شده است و امروز همه مردم رشد و شکوفایی عمرانی و اقتصادی جزیره را احساس می کنند.
سردار جعفری ادامه داد: ایجاد توازن در زیرساخت های امنیتی و اقتصادی در جزیره قشم به همت سازمان و دستگاه های متولی قابل تحقق خواهد بود.
فرمانده انتظامی استان هرمزگان یادآور شد: سرمایه گذار در جایی حضور پیدا می کند که امنیت و زیرساخت های امنیت وجود داشته باشد و به لطف خدا با هم افزایی ایجاد شده بین دستگاه های اجرایی و انتظامی در دولت مردمی قشم در آینده شاهد سرمایه گذاری های گسترده خواهد بود.
وی خاطرنشان کرد: جزیره قشم به لحاظ اقتصادی گردشگری برای جمهوری اسلامی فرصت است و ما افق توسعه جزیره را امید بخش می بینیم.
سردار جعفری تاکید کرد: تلاش های مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و آرامشی که با حضور ایشان در جزیره ایجاد شده ستودنی ست.
فرمانده انتظامی استان هرمزگان در پایان یادآور شد: ما تمام قد از مجموعه منطقه آزاد قشم حمایت می کنیم، شما فرزند انقلاب و نظام هستید و برای آبادانی و توسعه همه تلاش خود را به کار گرفته اید.
در ادامه این جلسه، جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان نیز ضمن تشکر از همکاری سازنده سازمان منطقه آزاد قشم با فرماندهی انتظامی استان، هم افزایی و تعامل ایجاد شده در جزیره را موجب ثبات و امنیت و توسعه همه جانبه قشم بر شمرد.
سرهنگ مهرداد مشوق گفت: در سنوات گذشته این ارتباط و تعامل وجود نداشته اما هم اکنون با حضور دکتر فتح الهی سطح ارتباطات بسیار عمیق و مطلوب است.
بنابراین گزارش، افشار فتح الهی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در جلسه ای با حضور سردار غلامرضاجعفری، فرمانده انتظامی استان، سرهنگ مهرداد مشوق، جانشین فرماندهی هرمزگان، سرگرد احسان بهمنی، رئیس پلیس فتا استان، سرهنگ مجید صالح پور رییس پلیس راهنمایی و رانندگی هرمزگان با اهدای لوح سپاس از زحمات و فداکاری های نیروهای انتظامی تقدیر به عمل آورد.
در این جلسه مهدی کبیری، مدیر حوزه مدیرعامل ، حجت الاسلام محمدسعید آخوندی، سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری، کوروش قاسمی مدیرکل حراست، اسدا… رجایی مشاور امنیتی و انتظامی و جمعی از مدیران سازمان، فتح الهی را همراهی می کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا