آخرین خبرهاورزشی به پیشنهاد مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم؛

رؤسای هیئت های والیبال و بسکتبال منطقه آزاد قشم منصوب شدند

با پیشنهاد رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و موافقت فدراسیون های مربوطه روسای دو هیات والیبال و بسکتبال منطقه آزاد قشم منصوب شدند.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم به نقل از برنا ،احکام انتصاب رؤسای والیبال و بسکتبال منطقه آزاد قشم توسط حمیدرضا مومنی رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به غلامرضا پاسلاری و حسین محمدپور اهدا شد.
براساس این گزارش، محمدرضا داورزنی رییس فدراسیون والیبال در حکم انتصاب غلامرضا پاسلاری، آورده است: عطف به نامه ١١۵۵/١٠٠ص/٩۶ مورخ ٩۶.٩.٢٨ موضوع تفویض اختیار وزیر ورزش و جوانان و تفاهم نامه شماره  ٨۶١ . ١٠٠ص .٩٨ مورخ ٩٨.۵.٢٨ و بنا به پیشنهاد مدیرعامل منطقه آزاد قشم براساس این ابلاغ جنابعالی به سمت رییس هیأت والیبال منطقه آزاد قشم به مدت ٢ سال منصوب می شوید.
در ادامه این حکم آمده است؛ امید است با اتکال به خداوند یکتا و با علاقمندی و توانمندی های فکری و اجرایی شما و تنظیم طرح‌ها و برنامه‌های مستدل، بکارگیری همه نیروهای متعهد متخصص و متبحر در ورزش والیبال با بهره گیری از یافته های علمی و تجربی مربیان، اشاعه این ورزش زیبا و هنری در بین تمامی سطوح و رده های سنی و نهایتاً پیشرفت و آماده نمودن بازیکنان و تیمهای والیبال آن منطقه، داوران و مربیان و هماهنگ با برنامه‌های تنظیمی فدراسیون والیبال موفق و موید باشید.
همچنین رامین احمدی طباطبایی رییس فدراسیون بسکتبال در حکم انتصاب حسین محمدپور آورده است: نظر به پیشنهاد آقای حمیدرضا مؤمنی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و موافقت فدراسیون جنابعالی به عنوان رئیس هیئت بسکتبال منطقه آزاد قشم تعیین می‌شوید.
در ادامه این حکم انتصاب آمده است: امید است با اتکال به خداوند متعال و ضرورت فعالیت و اجرای کلیه برنامه‌های تدوینی، با بهره گیری از توانمندی کلیه کارشناسان، پیشکسوتان، قهرمانان، علاقه‌مندان به بسکتبال و استعدادهای موجود اقدامات شایسته معمول و نهایت اهتمام را مبذول فرمایید.
گفتنی است، در جلسه ای با حضور حمیدرضا مومنی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل منطقه آزاد قشم، جلیل حقگویان مدیر ورزش و جوانان و حسین مرادی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل این سازمان احکام رؤسای دو هیأت والیبال و بسکتبال منطقه آزاد قشم تقدیم آنها گردید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا