سلامت

اختصاص بیش از ۱۲ هزار مترمربع زمین به حوزه بهداشت و درمان توسط سازمان منطقه آزاد قشم

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم از اختصاص بیش از ۱۲ هزار متر مریع زمین در شهر قشم به حوزه بهداشتی و درمانی خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری “خبرقشم”، دکتر یاسر مرادی ضمن تشکر از نگاه ویژه مدیر عامل محترم منطقه آزاد قشم به زیرساخت های بهداشت و درمان عنوان کرد: زمینی به مساحت ۵۰۰۰ متر مربع در راستای ساخت دانشکده پزشکی پردیس بین الملل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در ضلع جنوبی بیمارستان واگذار شده است.
وی همکاری مدیریت املاک و مستغلات منطقه آزاد را قابل تقدیر دانست و افزود : با توجه به حساس بودن جزیره و نیاز به بخش بستری روانپزشکی و همچنین بیماران نیازمند به دیالیز، زمینی به مساحت ۳ هزار و پانصد متر مربع در ضلع جنوبی بیمارستان برای ساخت بخش های روانپزشکی و دیالیز به صورت مجزا اختصاص داده شد .
دکتر مرادی ادامه داد : همچنین به منظور دسترسی بیشتر ساکنین شهر قشم و ضرورت خدمات رسانی بهتر بهداشتی، درمانی و آموزشی، زمینی به مساحت ۳ هزارو پانصد متر مربع برای ساخت مرکز خدمات جامع سلامت شماره دو فارابی و دانشکده بدو خدمت دانشگاه علوم پزشکی در اختیار شبکه بهداشت و درمان قرار گرفته است.
همچنین مدیر شبکه بهداشت و درمان قشم از اختصاص ۴۷۰ متر زمین پیرامون بیمارستان پیامبر اعظم( ص ) قشم به خیرین از سوی سازمان منطقه ازاد به منظور ساخت همراه سرای بیمار خبر داد.
به گفته دکتر مرادی، این اراضی به صورت رایگان و با حفظ حاکمیت سازمان منطقه آزاد بر اراضی مذکور به منظور ارتقای سطح سلامت و بهداشت مردم نجیب قشم در اختیار شبکه بهداشت قرار گرفته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا