اجتماعی

کمیته امداد باشگاهی از افراد رو به رشد، کارآفرین و نخبه است

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در مراسم تجلیل از نخبگان قرآنی، علمی و ورزشی کمیته امداد گفت: کمیته امداد باشگاهی از افراد رو به رشد، کارآفرین و نخبه است.

به گزارش پایگاه خبری خبرقشم، عادل پیغامی ضمن تقدیر از تلاش های مجموعه کمیته امداد شهرستان بیان داشت: شما نمایندگان بخشی از نخبگان جزیره هستید که بیش از این‌ها نیازمند توجه مسوولان است.
وی با ابراز خوشوقتی از موفقیت های نخبگان جزیره و آرزوی تداوم آن ادامه داد: استعداد لطف خداوند به شما در کنار دعای خیر پدر و مادر و عزیزان تان، چه در قید حیات باشند یا خیر است، به همراه زحماتی که مجموعه خوب کمیته امداد می‌کشد.
پیغامی وجود فراز و نشیب‌های زندگی را فرصتی برای تلاش بیشتر، رشد و توسعه فردی دانست و افزود: پیدا کردن سرمایه های انسانی مستعد در جزیره موجبات پیشرفت بیشتر جزیره را فراهم خواهد آورد.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در پایان خاطرنشان کرد: مشکلات، پایه‌ای برای تلاش بیشتر و ترقی و استفاده بهتر از نعمت‌های خداوندی است به گونه ای که در طول تاریخ شاهد موفقیت بسیاری از بزرگان دینی و علمی، در موقعیت های فشار و سختی بوده ایم.

توانمندسازی بانوان به عنوان عنصر اصلی نهاد خانواده
در بخشی از این جلسه، فاطمه باقری، مشاور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در امور بانوان با اشاره به یکی از اهداف دفتر امور بانوان سازمان گفت: باتوجه به بیانات مقام معظم رهبری، توانمندسازی بانوان به عنوان عنصر اصلی نهاد خانواده، یکی از اهداف این دفتر است.
وی تاکید کرد: مسائل حوزه خانواده با پشتوانه و همفکری مردم و نخبگان قابل حل و رفع شدنی است و وجود نخبگانی از خانواده کمیته امداد، فرصتی مناسب برای محقق سازی این هدف و ایجاد درآمد پایدار برای خانواده ها و زنان سرپرست خانوار خواهد بود.
در ادامه رضا تارُک، رییس کمیته امداد شهرستان قشم نیز گزارشی از وضعیت موجود افراد زیر پوشش این نهاد ارائه داد و گفت: در حال حاضر ۱۲۰۰ دانش آموز و ۵۵ دانشجو تحت پوشش خدمات کمیته امداد هستند که با حمایت های 100 درصدی سازمان منطقه آزاد قشم و خیرین در حال کار می باشد.
گفتنی است، در مراسم تجلیل از نخبگان قرآنی، علمی و ورزشی کمیته امداد که با حضور مشاوران، مدیران سازمان منطقه آزاد قشم و کارشناسان کمیته امداد شهرستان قشم نیز همراه بود از 25 نخبه این حوزه تجلیل به عمل آمد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا