آخرین خبرهااجتماعی

آغاز سومین مرحله رزمایش «مواسات» در قشم

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم از آغاز سومین مرحله رزمایش مواسات با توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم به نقل از خبرگزاری فارس از قشم، بهمن سالاری اظهار داشت: به مناسبت دهه کرامت و در راستای سومین مرحله رزمایش مواسات ۵۰۰ بسته غذایی بین نیازمندان محلات و روستاهای شناسایی شده در این شهرستان توزیع شد.

وی افزود: تا کنون مجموعا 30 هزار بسته کمک معیشتی به دست نیازمندان و افراد محروم شناسایی شده در شهرها و روستاهای جزیره قشم رسیده است.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم تصریح کرد: این بسته‌ها شامل اقلامی همچون برنج، مرغ،  ماکارونی، رب‌ گوجه فرنگی، قند، آرد و سویا می‌باشد.

سالاری ادامه داد: بسته‌ها مرحله سوم به همت  قرارگاه‌های تحول محلات تهیه و توسط آن‌ها نیز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ کرامت انسانی به نفرات شناسایی شده در محلات تقدیم شد.

وی تاکید کرد: مسئولان و خیران این شهرستان باید به فکر جبران ضررهای اقتصادی خانوارهای بی‌بضاعت به علت تعطیلی روزهای اخیر بازارها و مشاغل خرد باشند و گوشه‌ای از ارزاق سفره شهروندان کم درآمد را تأمین کنند.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم خاطرنشان کرد: همچنین به مناسبت عید غدیرخم طرح بزرگ اطعام علوی را با پخت ۱۰ هزار پرس غذای گرم اجرا خواهیم کرد.

سالاری ادامه داد: این طرح با مشارکت دفتر امام جمعه، دفتر حج و زیارت، نیروی هوا فضای سپاه، خیران و نذورات مردمی و با عاملیت موکب انصار المهدی(عج) انجام خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا