آخرین خبرهااجتماعیایرانگزارش نخستین جلسه پیشگیری و کنترل خشم شهرستان قشم، برگزار شد

خشم و خشونت، مبنا و پیش زمینه بسیاری از آسیب های اجتماعی است

فرماندار شهرستان قشم گفت: عدم کنترل خشم و پرخاشگری به خشونت های ناخواسته منجر می شود و آموزش کنترل خشم و افزایش آستانه تحمل به پیشگیری از خشونت و بزهکاری های اجتماعی، کمک می کند.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم ، علیرضا نصری در نخستین جلسه پیشگیری و کنترل خشم شهرستان افزود: انجام کار تحقیقاتی و استخراج آمار دقیق از میزان پرخاشگری و خشونت های ناشی از آن برای شروع برنامه ضروری است.
او همچنین بهره گیری از ظرفیت آموزش و پرورش و دانشگاه ها در کنار جلب مشارکت مردم را مهم و موثر ارزیابی کرد.

نصری از زنان، کودکان و نوجوانان به عنوان دو منبع مهم و اثر گذار انسانی یاد کرد و پرخاشگری و خشونت علیه آنان را جبران ناپذیر بر شمرد.
او ادامه داد: پیامد این پدیده مذموم اثرات ویرانگری در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی و حتی مدیریت و اقتصاد کشور بر جا می گذارد.
فرماندار شهرستان قشم، کاهش آستانه تحمل در حوزه اداری، مدیریتی، فعالیت های خرد اجتماعی و گسترش آن در بین کودکان و نوجوانان را زنگ خطر اساسی ذکر و بر شناسای و رفع زمینه های ایجاد و بروز آن در کنار ارائه گسترده آموزش های علمی در جوامع هدف تاکید کرد.
نخستین جلسه پیشگیری و کنترل خشم به ریاست علیرضا نصری فرماندار و با حضور مسعود رحمانی، رئیس دادگستری شهرستان و سایر اعضا تشکیل شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا