اخبار مهمگردشگری

هفته‌ای 180 سورتی پرواز داخلی و خارجی در فرودگاه قشم

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی منطقه آزاد قشم گفت: با نزدیک شدن به ایام نوروز 1403، آمار پروازهای این فرودگاه در هر هفته به 180 سورتی رسیده که توسط افزون بر 12 شرکت هواپیمایی انجام می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری “خبرقشم”، ناصر رجبی با بیان این مطلب، اظهار کرد: این تعداد پرواز از فرودگاه قشم در پنج مسیر داخلی شامل تهران، اصفهان، شیراز، مشهد و ساری و دو مسیر هوایی خارجی شامل دبی و مسقط انجام می‌شود.‍‌‌
وی با اعلام اینکه شمار پروازهای مسیر قشم به دبی هر هفته با 6 سورتی پرواز انجام می‌شد، ادامه داد: از فردا ( یکشنبه 27 اسفند 1402 ) با نزدیک شدن به ایام پایان سال شمار پروازهای مسیر قشم به دبی و بلعکس به 10 سورتی پرواز افزایش پیدا می‌کند.
به گفته مدیرکل فرودگاه بین‌المللی منطقه آزاد قشم، مسافران مسیر قشم به دبی و بالعکس همه روزه به جز یکشنبه‌ها می‌توانند در این مسیر تردد کنند.
وی اعلام کرد: علاقمندان سفر به کشور عمان هم می‌توانند روزهای شنبه و چهارشنبه هر هفته با هواپیمای شرکت آسا جت در مسیر قشم به مسقط و بالعکس تردد نمایند.
رجبی گفت: مسافران و میهمانان جزیره قشم همه روزه می‌توانند در مسیر تهران به قشم و بالعکس با بیش از 20 سورتی پرواز، رفت و آمد داشته باشند.
او یادآور شد: پرواز در مسیر فرودگاه قشم به اصفهان و بالعکس که در روزهای یکشنبه و چهارشنبه انجام می‌شد به خاطر رفاه علاقمندان سفر به این جزیره جهانی، توسط شرکت وارش به چهار روز در هفته شامل یکشنبه، دوشنبه، چهارشنبه و پنج شنبه‌ها افزایش یافته است.
مدیرکل فرودگاه بین‌المللی منطقه آزاد قشم گفت: مسافران مسیر مشهد مقدس و جزیره زیبای قشم هم به جز شنبه‌ها می‌توانند با هواپیماهای شرکت سپهران و زاگرس در این مسیرها تردد نمایند.
به گفته وی، علاقمندان سفر به قشم از استان فارس (شیراز) هم می‌توانند در روزهای شنبه و سه‌شنبه با شرکت هواپیمایی قشم به این جزیره سفر کنند.
رجبی بیان داشت: خط پروازی فرودگاه قشم و ساری هم برای جا بجایی مسافران در روزهای یکشنبه و چهار شنبه هر هفته توسط شرکت وارش فعال است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا