آخرین خبرها

ثبت نام نوآموزان شهاب قشم در طرح آموزش مجازی

معاونت آموزشی اداره آموزش و پرورش منطقه شهاب شهرستان قشم گفت: طرح ملی آموزش مجازی پیش دبستانی، ویژه نوآموزان پنج ساله در منطقه شهاب و حَرّای این جزیره از ۱۹ مهرماه آغاز می‌شود که در این راستا نوآموزانی که تا کنون به هر دلیلی ثبت نام نکرده‌اند، به صورت رایگان ثبت نام می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم به نقل از ایرنا، عبدالرضا زارعی افزود: والدین این کودکان باید با اصل و کپی شناسنامه خود و نوآموز برای تکمیل فرم ثبت نام به اداره آموزش و پرورش منطقه شهاب مراجعه کنند.

وی ادامه داد: این طرح بر اساس ضرورت و مدیریت بحران و برای تحقق عدالت آموزشی در خصوص نوآموزانی که به هر دلیلی در مراکز پیش دبستانی ثبت نام نکرده‌اند، ابلاغ شده است.

زارعی تصریح کرد: طبق دستورالعمل وزارت آموزش و پرورش، نوآموزان با ثبت نام در این دوره، از آموزش‌های ارائه شده در بستر شبکه شاد بهره‌مند می‌شوند.

معاونت آموزشی آموزش و پرورش شهاب افزود: محتوای پیش دبستانی مجازی به صورت الکترونیک و بر اساس راهنمای برنامه درسی مصوب دوره پیش‌دبستانی تهیه می‌شود.

وی بیان کرد: برای آن دسته از نوآموزانی که به شبکه شاد یا تلویزیون دسترسی ندارند، متناسب با منابع و امکانات منطقه، بسته‌های یادگیری تهیه و توزیع می‌شود.

زارعی گفت: در سال تحصیلی امسال تعداد ۱۰ هزار و ۶۶۰ دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی در بخش شهاب و حرای قشم ثبت نام کرده‌اند و تعداد نوآموزان این بخش ۲۹۰ نفر است.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتردر میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا