اجتماعی

۹۰ درصد از ظرفیت پارکینگ‌های جدید قشم تکمیل شد

شهردار قشم از تکمیل ۹۰ درصد ظرفیت ۲ پارکینگ عمومی ایجاد شده توسط ستاد خدمات نوروزی شهرداری قشم در نخستین روز بهره برداری خبر داد.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرقشم به نقل از فارس، میرداد میردادی کرد: پارکینگ خلیج فارس در راستای تسهیل خدمات سفرهای نوروزی در بلوار ساحلی احداث و در روز یکم فروردین ماه در نخستین روز بهره برداری تکمیل ظرفیت شد.

وی اظهار داشت: پارکینگ شهرداری قشم واقع در جنب ساختمان اداری این مجموعه نیز در نخستین روز بهار ۳۷.۵ درصد از ظرفیت آن تکمیل شد.

شهردار قشم با بیان اینکه نزدیکی این دو پارکینگ با توجه به حجم بالای مسافر به جزیره توانسته از ترافیک شهری و قفل شدن خودروها در مرکز شهر بکاهد، اضافه کرد: امیدواریم با همیاری و همکاری مردم و مسافران، شاهد شهری با نظم و ترافیکی روان در نوروز 1401 باشیم.

وی همچنین بر ضرورت افزایش ظرفیت پارکنیگ در نقاط مختلف شهری در راستای کاهش سرگردانی مردم و فاصله مراکز خرید تا پایکینگ های عمومی خبر داد و گفت: با تدابیر انجام شده، در چندین نقطه نسبت به احداث پارکینگ هایی خواهیم کرد تا مشکل تردد خودروها خصوصا در بافت قدیم و مسیرهای یکطرفه و کم عرض کمتر شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا