آخرین خبرهااجتماعیگزارش

تولید و توزیع ۲۵۰۰ ماسک پارچه‌ای در قشم

تعداد ۲ هزار و ۵۰۰ ماسک پارچه‌ای توسط گروه‌های جهادی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر قشم تولید و توزیع شد.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم به نقل از ایرنا ، معاون اجتماعی ستاد امر به معروف و نهی از منکر قشم گفت: این ماسک‌ها با همکاری ۱۲ نفر از خواهران عضو گروه‌های جهادی تولید و در اختیار مردم بدون ماسک در مکان‌های عمومی قرار گرفته است.

محمد پاینده افزود: این تعداد ماسک با پارچه‌های اهدایی توسط خیرین تولید شده و قابل شستشو و استفاده دوباره است.

وی در ادامه تصریح کرد:  پس از مستقل شدن ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر در استان و شهرستان ها، در حال انجام تفاهم نامه های همکاری ما بین این ستاد و ادارات و سازمان ها هستیم

معاون اجتماعی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر قشم افزود : یک تفاهمنامه همکاری در زمینه آموزش، پیگیری گزارش‌های جرایم مشهود و غیر مشهود و همچنین تبادل فرهنگی بین ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان قشم با فرماندهی نیروی انتظامی این شهرستان به امضا رسید.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر یک نهاد نظارتی است که همه امور جامعه و از جمله نحوه اجرای کار اداره‌ها نیزمشمول این نظارت‌ها می‌شود.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتردر میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا